Norton Personal Firewall + MSN

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
altijd als mijn firewall aanstaat, word ik steeds van msn gegooit. echt heel klote. steeds binnen paar minuten. ik heb msnmsg.exe (oid) wel toestemming gegeven, want hij komt wel steeds weer online. snap dr nix van. nu moet ik dus steeds firewall uitzetten al wil ik msn'en.

Verwijderd

Een kennis van mij had het zelfde probleem en hij wou perse msn houden dus heb ik maar bij hem Norton 2003 alleen geinstalleerd en een andere firewall. En nou werkt het perfect.

Andere oplossing is om een andere chatclient te downen, een hele goeie is Trillian.

Succes :)

Verwijderd

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. ik kan wel tegelijkertijd norton en msn samen draaien. Maar als ik norton uit en dan weer aan zet wordt ik ook van msn afgegooid. tis idd erg vaag

• Okasha
  • Niet online
das dus onzin he! heel de wereld gebruikt msn en als dit programma daar niet compatible mee is dan is dit programma grootste flop ter wereld en dat geloof ik niet. ik geloof dat er een oplossing voor is ;)

Verwijderd

Kijk eens wat je logs zeggen...
@ bugman, NIS sluit connecties als ie wordt enabled, dus dan ben je je msn verbinding kwijt.

• Okasha
  • Niet online
met zonealarm zelfde probleem! wasda nou joh!

Verwijderd

Zet in zonealarm aan dat hij alles moet loggen en kijk of daar iets instaat waar je wijzer van wordt. Of gooi het hierneer, dan kunnen anderen eens kijken naar iets vreemds.

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 15:08:
Maar als ik norton uit en dan weer aan zet wordt ik ook van msn afgegooid. tis idd erg vaag
Zo vaag is dat natuurlijk niet. Probeer eens te bedenken hoe een software Firewall werkt. Hij zit AHW tussen je MSN en internet in. En jij gaat hem uit en aan zetten en daarna vindt je het vreemd dat je de verbinding even kwijt bent. Wat zou er gebeuren als je en hardware firewall had die je uit en aan zet?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Pagina: 1