Toon posts:

[C&C generals] vastloper bij WinXP + SP1 *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

ik heb pas geleden op mijn PC (Windows XP Service Pack 1) geinstalleerd en daarna C&C generals. Ik kreeg bij het opstarten van het spel allemaal foutmeldingen. En als ik het spel in kom dan loopt hij in de menu's vast.
Nou komt ut!
De Windows XP die ik op dat moment had draaien is geinstalleerd van een Windows XP PRO cd waarin SP1 geslipstreamt in zit.
Nu heb ik mijn PC helemaal leeg gegooid. En windows XP zonder SP1 geinstalleerd en viola, C&C genrals werkt! :? snappen jullie dat nou?

Systeem specs:
Win XP geen SP1
Abit kr7a-raid
512MB DDR TwinMOS
Geforce 3 ti200

Zou hier een logische verklaring voor zijn?

Update!
Hoor net dat een vriend ook eerst Win XP PRO heeft geinstalleerd en vervolgens een update gedaan naar SP1. En nu werkt C&C bij hem ook! :? Ligt het dan aan die slipstream? Volgens mij is of C&C nog niet helemaal af, want die 1.03 patch verhelpt helemaal geen major errors, of C&C is niet compatible met heel veel hardware/software gezien de hoeveelheid mensen die problemen hebben!

Verwijderd

Ik heb Windows XP met SP1 geslipstreamt draaien en C&C Generals draait gewoon perfect.
Geen idee waarom ie bij jou zo raar doet.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, en jij hebt een Intel Pentium 4 Moederbord. Want ik hoor inmiddels ook al weer dat er problemen zijn met de via chipsets! Vaag allemaal hoor. Waarom werkt ut bij de helft wel en bij de andere helft niet?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit past beter bij de collegae van Spielerij, dus ik verplaats je vraag die kant op. Controleer zelf nog even wat de policy daar is en of je topic daaraan voldoet. Zo niet kan je je post nog even aanpassen en aanvullen met de benodigde info (en loop de vele topics over dit spel even door). Ondertussen pas ik je topictitel alsvast aan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

dus wat verwacht je nou precies? blijkbaar gaat er wat mis bij je geslipstreamde XP, je kan nog een keer een geslipstreamde XP maken, kijklen of het toevallig was...
verder kan je inderdaat zeggen dat er behoorlijk wat mis is met C&C:G als je alle topics hier ziet :)

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ligt 't 'm wel aan je XP-slipstream en neit aan een driver die je nu niet geinstalleerd hebt?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:52
ik denk eerder dat het aan je det. drivers ligt.
of misschien iets anders dat je had verneukt waardoor je windhoos instabiel draaide. nadat je reinstalde was alles weer schoon, en draaide generals gewoon.
mijn gok is dat die winPX-sp1 ook gewoon werkt als je die erop zet. en dat het ergens anders aan lag

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1