Fire69 schreef op 07 July 2003 @ 08:31:
De benamingen zijn een beetje anders, maar verder lijkt dit hetzelfde systeem als mijn 3650. PCSuite gebruikt hier ook gewoon een virtuale compoort die door je bluetooth-software wordt aangemaakt en je dan in je Nokia Connection Manager (mRouter hier) moet aanvinken.
Dat klopt inderdaad, de software zal opzich niet veel verschillen waarschijnlijk, maar het gaat hier steeds weer fout (zie plaatjes hieronder incl de uitleg).
Ik heb mijn telefoon verbonden met mijn PC op de Bluetooth Serial Port Service:
Hij geeft ook aan dat ik ben verbonden en dat ik de programma's die ik wil gebruiken in moet stellen om de COM3 te gebruiken:
Ok, ik ga verbinding proberen te maken met die virtuele poort met de Nokia Connection Manager (via de COM3):
En ik krijg daarna een onbekende foutmelding:
Echt heel vreemd imo. Volgens mij moet het op deze manier gewoon werken normaal. Er is voor mijn 6310 wel een nieuwe firmware die het volgende fixt:
Versie: V 05.01
Uitgekomen op: 21-10-2002
Voordelen: Bluetooth is aangepast zodat uw Nokia 6310 nog sneller alle Bluetooth apparaten kan vinden. Ook Picture sms is vernieuwd het toestel opent nu nog sneller het sms bericht.
Dus, zal ik moeten updaten naar die firmware, of denken jullie dat het gewoon een kwestie is van jammer?
[edit]
Damn zeg, ik heb net gebeld met een Nokia Service Point hier in de buurt en ik heb verdomd gewoon geen garantie meer op mijn toestel

, of te wel het gaat met €23,- incl. BTW kosten om een software update te laten doen op mijn toestel

, beetje jammer is dat, maar goed, shit happens. Het moet maar, want ik wil mijn toestel werkend hebben met mijn PC.
[edit 2]
Wel verdomd, net mijn telefoon laten updaten, daardoor €23,- weg en nu werkt het allemaal nog niet. Dit vind ik dus echt zwaar irritant

en vooral heel erg klote. €23,- voor niks betaald, want zonder de nieuwe software werkt bluetooth precies hetzelfde als met de oude, namelijk NIET met PC Suite.
Iemand nog enig idee?
[
Voor 56% gewijzigd door
Godjira op 07-07-2003 12:14
]