[RAID] 2 partities uit RAID0 array weg

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 20:39
Ik moest Windows 2000 opnieuw installeren vanwege een driverprobleem dat "Inaccessible_boot_device" opleverde in de vorm van een BSOD. Zo gezegd zo gedaan...

Voor de installatie was het ongeveer zo:

2x 30GB IBM in RAID 0 op on board (GA-7VRXP mobo) Promise Fasttrack 2000 (met gemod bios)

c:\ 2,5GB NTFS voor Windows 2000
d:\ 20GB FAT32 voor programma's
e:\ 37,5GB FAT32 voor films en muziek enz.

Na de installatie bleef alleen de c:\ over. Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Partition magic gaf ook aan dat het niet goed was, en dat ik alles opnieuw moest partitioneren. Verder gaf PM aan dat er geen d:\ en e:\ waren (gewoon unallocated diskspace).

Weet iemand of Promise tools heeft om data te recoveren van arrays?

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:49

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Kijk eens in de search naar easy recovery professional edition, verandert niks op je harddisk, kijkt wat ie allemaal voor files kan redden. In de categorie baat het niet dan schaadt het niet :) Het programma heeft mij een keer geweldigg geholpen toen ik 2 paritities wilde mergen, en de pc een stroomstoring kreeg, dus ik heb goede hoop voor je

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• snooze7555
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:39
Hoi kijk hier eens misschien is dat wat

http://www.anycities.com/user/treiber/tools/raidrb.zip

I5 Processor/ 16GB geheugen/6Tb HDD, Solaredge 4kW, 4,6kW piek, 15 panelen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003), daarin staat hoe je verloren gaande data kunt terughalen B)

In het vervolg dus eerst de FAQ doornemen eer je een topic opent, zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

Dit topic is gesloten.