Bordermanager en 404's in apache-log

Pagina: 1
Acties:

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 17:41

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Ik heb een forum waar aardig wat mensen topics lezen.
Nu zie ik af en toe fouten in de log komen, waar ze niet zouden moeten zijn.
Meestal zijn het fouten die veroorzaakt worden doordat de host:-directive in het HTTP/1.0-protocol niet of niet juist gebruikt wordt. Bestanden die er wel zijn, worden toch ge-404'd.
Ik ben er nu achter gekomen, dat vooral de term bordermanager ermee te maken heeft.
Ik heb al opgezocht wat bordermanager is, maar ik kan niets vinden over dit soort fouten.
Zijn er mensen die met Bordermanager werken en weleens van dit soort fouten meemaken (een 404 ofzo), of die dit ook herkennen uit hun logbestanden?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
volgens mij is het een proxy server van novell

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:32

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

http://www.novell.com/products/bordermanager/ dit is bordermanager :) zal vast wel wat info bij staan

edit: ok, was me niet helemaal duidelijk

[ Voor 18% gewijzigd door sh4d0wman op 12-03-2003 14:25 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

Verwijderd

Noork schreef op 12 March 2003 @ 14:18:
volgens mij is het een proxy server van novell
De topicstarter weet wel wat bordermager is, dat schrijft hij ook in de startpost. Zijn vraag is alleen of mensen ervaring hebben met dergelijke problemen hiermee.

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Bordermanager is idd een proxyserver, eentje die erg veilig het internetverkeer doorsluist.
Mijn vraag is alleen of er iemand is die bekend is met dit soort fouten :).

[ Voor 1% gewijzigd door Arjan A op 12-03-2003 14:25 . Reden: [Airwolf] was me voor... ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik kan het misschien voor je testen. Post hier een paar links, dan probeer ik erop te komen. En ik heb echt nergens rechten van, behalve van tweakers ;) en nog wat flut-pagina's.

Heb het geprobeerd, maar kom er natuurlijk helemaal niet op. Ik denk dat je daarvan niet eens wat in je log terugvindt.

[ Voor 27% gewijzigd door Noork op 12-03-2003 15:33 ]

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
probeer eens een paar topics te lezen in mijn forum:
http://forum.hadrian.net
Ik denk dat de proxyserver niet overweg kan met de virtual hosts, althans, gedeeltelijk niet.
Pagina: 1