Ik heb een applicatie, met een titelbalk,menubalk,werkbalk en onderin een titelbalk. Er tussenin zit een plaatje waar later de verschillende programmamodules overheen worden geladen. Dit zijn DLL's. Maar nou is het probleem als ik zo dll laad, en bv ergens in menu klik dat die dll(een form) naar achtergrond verdwijnt en dat is niet de bedoeling. IK weet dat je "SetWindowPos" kunt gebruiken, maar ik wil mn programma modules niet buiten me eigenapplicatie on top hebben..
Dus zo ziet het eruit
Titelbalk
Menubalk
Werkbalk
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
Statusbalk
Waar op de xxxxxxx een picturebox staat, die totnu toe alleen nog plaatjes kan weergeven. Mooiste is denk ik als ik een dll niet in nieuw venster laad maar in de picturebox.
Alles moet onafhankelijk van elkaar blijven, en volges 3lagen structuur werken, dus alles zit niet in een project, maar mbv dlls
Dus zo ziet het eruit
Titelbalk
Menubalk
Werkbalk
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
Statusbalk
Waar op de xxxxxxx een picturebox staat, die totnu toe alleen nog plaatjes kan weergeven. Mooiste is denk ik als ik een dll niet in nieuw venster laad maar in de picturebox.
Alles moet onafhankelijk van elkaar blijven, en volges 3lagen structuur werken, dus alles zit niet in een project, maar mbv dlls
[ Voor 34% gewijzigd door robbertb op 12-03-2003 14:18 ]