[Alg] Competitie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieProductions
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Waar kan ik volgende link plaatsen?

http://www.fieldrobot.nl/

Ik denk dat er best wel interesse is van een aantal 'techneuten' die hier rond hangen, om aan iets dergelijks mee te doen

Het gaat over een competitie voor het maken van een robot die al dan niet zelfstandig door een graanveld kan rijden.

Ik weet dat er in /14 altijd wel interesse is in programmeer wedstrijden, maar dat het opzetten en uitvoeren altijd teveel werk kost. Bij deze competitie komt natuurlijk iets meer kijken dan alleen programmeren.

graag een reactie

"Quidquid latine dictum sit, altum videtur" (Whatever is said in Latin sounds profound)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:53

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Casemodding en Elektronica lijkt mij de geschiktste ..

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik kan niet zeggen dat ik dit nu echt iets voor GoT vind.... Maar het zou een combinatie worden tussen Casemodding & Elektronica (electronica) en Programming & Webscripting (programmering)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit wordt op GoT inderdaad niets, je kan beter een 'team' hebben dat je IRL kent, werven op GoT doen we liever niet :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieProductions
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
JvS schreef op 12 March 2003 @ 14:04:
Dit wordt op GoT inderdaad niets, je kan beter een 'team' hebben dat je IRL kent, werven op GoT doen we liever niet :)
Dacht ik al, wat het werven betreft.

Maar het blijft een interessant onderwerp voor Tweakers lijkt me zo, iets in IRL aansturen (op de printer na dan).

"Quidquid latine dictum sit, altum videtur" (Whatever is said in Latin sounds profound)