Clarion DXZ728R

Pagina: 1
Acties:

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Topicstarter
Ik zit er aan te denken om deze radio aan te schaffen, heeft iemand toevallig deze radio en is er tevreden over?! (of juist niet). Ik wil er ook nog een compo-setje bij aanschaffen maar weet niet zo goed waar ik naar moet kijken (zie door de bomen het bos niet meer zeg maar), dat composetje moet 16,5 cm zijn en m'n budget is zo'n € 100,-.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Verwijderd

Van die radio weet ik niet zo veel af, maar het is wel altijd zo dat de Clarions een superieure klank hebben. Hebben ook altijd zeer goede features als het aankomt op geluidskwaliteit.

Wat betreft dat compo-setje moet je maar eens bij http://www.remco-online.nl kijken.

http://waves.intermax.nl/...55906e1/Product/View/1325

Deze laatste is een directe link naar een mooi Pioneer setje wat precies binnen je budget valt.

Suc6

• PsychoG

PsychoG

Topicstarter
Ik had zelf al de Pioneer TS-H1704 gevonden (ik heb namelijk een 206 en deze set is daar speciaal voor) deze komt dan voorin en achterin de Pioneer TS-H133. Ik hoor alleen (van bekenden) dat de Pioneer speakers niet geweldig qua sound zijn.

• PsychoG

PsychoG

Topicstarter
Toch maar een ienie-mini-schopje.

Verwijderd

Hey PsychoG!! Ik heb zelf de Clarion DX628R en ben er echt super te vreden over! Hij is kwa uiterlijk heel mooi (wel persoonlijk :)) en over de geluids kwaliteit ben ik ook zeer te spreken! Misschien moet je eens kijken bij http://www.bigdogaudio.de, daar hebben ze zeer veel keus en kun je een beetje orienteren. Je kunt ook eens gaan kijken bij hifipoint.nl in Beugen en in nijmegen heb je ook 2 winkels. de Tunnel.nl en Catshoek. (omdat ik weet dat je uit de buurt van arnhem komt).
Kwa merken zou je kunnen kiezen uit Helix Blue 62, die is iets boven de 100 euro. de
Ground Zero GZRC 16, die ligt er ook net enkele tientjes boven.
Ik denk als je je budget met 50 euro verhoogd dat je veel meer keus hebt. Zo heb je ook nog de Hifonics HCX 6.2C en de Phase Linear PC 165.20. Die zitten namelijk allebij op de 150 euro.
Op showyoursound.nl is nog een 2e hands emphaser composet te koop voor 129, misschien is dat ook iets voor jou..

• PsychoG

PsychoG

Topicstarter
Hmms.. klinkt interessant.. Bedankt voor de info. Helaas kan die Ibiza niet vanwege het feit dat ik te weinig kilometers rij, dus is het nu een overcomplete Peugeot 206 geworden. Het wordt wel allemaal nieuw spul aangezien ik teveel slechte ervaringen met 2e hands spul heb.

Trouwens nog bedankt voor je hulp, het is nu allemaal in orde bij m'n vriendin en klinkt aardig voor het geld dat we uitgegeven hebben (trouwens de radio is een Pioneer DEH2460R geworden).

Verwijderd

ik ben blij dat het nog goed is gelukt! en een 206 is ook niet lelijk ;)
Pagina: 1