Toon posts:

server en pda?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een vraagje:

Ik wil graag mijn pda kunnen sync'en met mijn computer, dan alleen op afstand. En is het dan ook mogelijk bestanden op afstand te benaderen?

Graag in simpele taal..ik ben hier tamelijk nieuw in...?

Ik heb een mxstream lijn, met een computer die als server beschikbaar zou kunnen zijn.

Bedankt!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:05

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik weet niet wat voor PDA je hebt, maar ik denk dat je gebruik moet maken van bijvoorbeeld GPRS. Kijk eens op http://www.pocketpcclub.nl/ daar is veel te vinden over GPRS etc.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een axim...

Kan het niet via het internet, via de quick sync?

Verwijderd

idd verbinding maken met gprs oid, en dan op je pda je outlook instellen met een informatieservice, en dat wordt dan exchange draaien op je server, als je dan onder dezelfde account inlogt, dan draait je hele outlook op de exchange server, en zijn beide profielen dus gelijk. voor bestandensynchronisatie moet je het anders aanpakken, maar ik heb geen flauw idee of een pda ook iets van een active directory oid ondersteunt

[zeur_modus]
hoort dit niet in I&T :p
[/zeur_modus]

Verwijderd

Topicstarter
tanx.....maaruh..waar hoort het dan wel thuis ;) ennuh.... gewoon een exchange draaien? :S

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 13:23:
tanx.....maaruh..waar hoort het dan wel thuis ;) ennuh.... gewoon een exchange draaien? :S
hahahahaha
NEE
Zou kunnen ofzo. Anders zelf koippeling maken met .NET ofzo :P

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:05

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 13:19:
ik heb een axim...

Kan het niet via het internet, via de quick sync?
Kun je met die Axim internetten?
Ik kan er zo snel weinig over vinden, maar lijkt mij dat het via GPRS moet..

Lijkt mij ook I&T btw

[ Voor 6% gewijzigd door Beekforel op 12-03-2003 13:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
owkee, bedankt, ik begrijp er helemaal niets meer van :D..ik wil gewoon mijn agenda hier kunnen syncen met mijn agenda dáár... en als het kan ook nog, niet perse met de pda maar met een andere compu die files kunnen benaderen..

En ik kan met de axim internetten, geen punt, via de sync cable

Verwijderd

juist via de sync kabel, maar als je niet draadloos kan internetten, kan je ook niet draadloos synchroniseren, ja misschien via IR oid, maar als je al1 met de sync kan internetten, dan kan je het op afstand synchen shaken...

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoelde niet draadloos met op afstand maar op een andere plek, locatie...dus:
Stel: ik ben op mijn werk, en wil mijn pda syncen met mijn agenda thuis...thuis een mxstream, werk kan ik dan internetten via de pda met sync cable..

Wat dan?

Verwijderd

zoals ik dus al zei, met outlook thuis en op het werk één informatieservice laden van een exchangeserver. als je op het werk een beeeetje uitgebreid netwerk hebt, en je kan vanaf verschillende werkplekken je berichten benaderen, dan kan je ook gewoon je agenda instellen.

Verder kan je op het internet zoeken naar een proggie voor jouw os (pda) om de boel te synchroniseren.

ik zal zo nog even kijken of ik tijd voor je heb, kijk anders zelf even op download.com

edit:

hatsa!
i'm in touch

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 14:41 ]

Pagina: 1