uit een reactie van Harvard blijkt dat de Serious Error fout, die gevolgd wordt door de crash van Generals te wijten is aan een mix van verschillende geheugen-reepjes:
http://www.generals.nl
-------------------------
Harvard heeft in de Technical FAQ een nieuwe oplossing voor de Serious Error gepost. Het is volgens hem zo dat het probleem veroorzaakt kan worden door het gebruik van verschillende geheugenmodules op 1 moederbord en hij stelt voor dat het vervangen van de geheugenmodules (zodat alle modules hetzelfde merk hebben) het probleem kan verhelpen.
Ik vraag me echter af hoeveel mensen bereid zijn hun geheugenconfiguratie te gaan wijzigen enkel voor Generals, maar voor de echte die-hards is het natuurlijk altijd te proberen.
Het lijkt mij handig hier een topic over te starten om te zien of het inderdaad alleen voorkomt bij gamers met verschillende geheugenreepjes.
Ik geloof er namelijk niet zoveel van..... :-)
POST DUS HIER JE MEM CONFIGURATIE:
- soort ram (DDR, SDRAM, Rambus)
- Chipset van Moederbord (of merk en model moederbord)
- Aantal geheugenbanken bezet
- Welke merken ram in welke geheugenbanken
- Welke mem-timings?
http://www.generals.nl
Harvard heeft in de Technical FAQ een nieuwe oplossing voor de Serious Error gepost. Het is volgens hem zo dat het probleem veroorzaakt kan worden door het gebruik van verschillende geheugenmodules op 1 moederbord en hij stelt voor dat het vervangen van de geheugenmodules (zodat alle modules hetzelfde merk hebben) het probleem kan verhelpen.
Ik vraag me echter af hoeveel mensen bereid zijn hun geheugenconfiguratie te gaan wijzigen enkel voor Generals, maar voor de echte die-hards is het natuurlijk altijd te proberen.
Het lijkt mij handig hier een topic over te starten om te zien of het inderdaad alleen voorkomt bij gamers met verschillende geheugenreepjes.
Ik geloof er namelijk niet zoveel van..... :-)
POST DUS HIER JE MEM CONFIGURATIE:
- soort ram (DDR, SDRAM, Rambus)
- Chipset van Moederbord (of merk en model moederbord)
- Aantal geheugenbanken bezet
- Welke merken ram in welke geheugenbanken
- Welke mem-timings?
3.18 kWp ZW, 2.76 kWp NO