Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 12:54 ]

Vul achter Accountnaam uw 12move gebruikersnaam in. Dit is dat gedeelte van uw loginnaam dat vóór @12move.nl staat. Stel dat uw loginnaam XX123456@12move.nl is, dan is uw gebruikersnaam dus XX123456.
[ Voor 1% gewijzigd door Korakal op 12-03-2003 13:13 . Reden: iets groter plaatje :) ]
Zelf denk ik dat het niet aan je instellingen ligt, maar aan 12move.
Beveiligd wachtwoordverificatie staat trouwens wel uit bij mij.
Zal wel toeval zijn
Maar je moet iig @12move.nl bij de gebruikersnaam weglaten.
ok dat staat nergens.
Beveiligd w8woordverificatie heb ik ook uitstaan, maar ik probeer voor de zekerheid ook altijd ff om het aan te zetten.
Ik krijg dus alle mail op alle accounts, en Outlook vraagt voor elk mailtje ongeveer drie keer het wachtwoord voor account *v****t*, ook als ik aanvink dat hij het moet onthouden is hij het twee seconden later alweer vergeten en vraagt het weer. Beveiligd wachtwoordverificatie staat uit. Aan Outlook ligt het niet, want met OE heb ik het probleem ook.
12move is van Tiscali, dus dat zou te verklaren zijn.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dan klopt het wel, Outlook checkt ze allemaal tegelijk en je kunt maar 1x per mailbox inloggen. Even in Outlook menu "Extra > instellingen voor verzenden en ontvangen > groepen definiëren > bewerken", dan krijg je:

En dan 'ontvangen' alleen voor de eerste account laten aanstaan. Het maakt toch niet uit via welke account je mail binnenkomt, hij pakt toch altijd de eerste.
@dreeke
het staat er toch wel vrij duidelijk dat je niet @12move erachter moet zetten
Korakal schreef op 12 maart 2003 @ 14:11:
@dreeke
het staat er toch wel vrij duidelijk dat je niet @12move erachter moet zetten
op de inloggegevens die ik erbij heb staat dat het juist wel moet ..
Ik heb ook zonder geprobeerd, gaf ook hetzelfde resultaat.
Software = WinXP Home + Outlook Express 6
Ga ik proberen, bedankt voor de tip! Blijft alleen het probleem dat hij om het wachtwoord blijft vragen...Korakal schreef op 12 March 2003 @ 14:11:
haas, dat wat jij beschrijft is denk ik wat anders. Als ik het goed begrijp heb je dus meerdere outlookaccounts aangemaakt, met verschillende aliassen maar op dezelfde mailbox?
Dan klopt het wel, Outlook checkt ze allemaal tegelijk en je kunt maar 1x per mailbox inloggen. Even in Outlook menu "Extra > instellingen voor verzenden en ontvangen > groepen definiëren > bewerken", dan krijg je:
[afbeelding]
En dan 'ontvangen' alleen voor de eerste account laten aanstaan. Het maakt toch niet uit via welke account je mail binnenkomt, hij pakt toch altijd de eerste.
Vreemd is dat de twee verschijnselen (wachtwoord telkens vragen én mail driedubbel ontvangen) tegelijk zijn begonnen en dat ik er tot 2/3 weken geleden geen last van had. Daarna begon Outlook af en toe om het wachtwoord te vragen en sinds afgelopen week elke keer. Ook kreeg ik in het begin af en toe een mailtje dubbel en nu standaard allemaal.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Nja dat komt dus omdat hij meerdere keren tegelijk op de mailbox probeert in te loggen, en de mailserver accepteert maar 1 login tegelijk. Dan komt ie simpelweg in Outlook met het venster waar je je wachtwoord moet invoeren...haas schreef op 12 March 2003 @ 15:19:
[...]
Ga ik proberen, bedankt voor de tip! Blijft alleen het probleem dat hij om het wachtwoord blijft vragen...
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 12:54:
Welk mailprog? Kun je met webmail wel de mail bekijken?
Deze vraag zou ik graag beantwoord zien
Wanneer het inderdaad een probleem tussen Outlook & 12Move zou betreffen, denk ik dat je in SA meer respons krijgt. Maar goed, check eerst even of je wel op een andere manier kan inloggen. Probeer dit even:
1
2
3
4
5
6
7
| Run: telnet {POP-server} 110
Wacht even op: +OK Welcome-verhaal
Type de volgende commando's, en wacht telkens even op een +OK-reactie:
USER {username}
PASS {password}
LIST |
Wanneer je nu inderdaad een rijtje getallen krijgt, weet je zeker dat het probleem niet bij je provider ligt. In dat geval move ik 'm naar SA namelijk
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Had je nou al gekeken of je via 12move.nl op de webmail kon komen met dit account?dreeke schreef op 12 March 2003 @ 15:06:
[...]
op de inloggegevens die ik erbij heb staat dat het juist wel moet ..
Ik heb ook zonder geprobeerd, gaf ook hetzelfde resultaat.
Software = WinXP Home + Outlook Express 6
dank intoxicated
[ Voor 6% gewijzigd door Korakal op 12-03-2003 15:32 ]