Spatie versturen met SendKey in VB.

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• OCISCOOL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 12:06
Hoi ik ben bezig een VB 'applicatie' te schrijven dat er bij ons in het bedrijf voor zorgt dat de configuratie van een client word aangepast.

Ik doe dit met behulp van SendKey aangezien ik geen ander manier zou weten om de client software aan te spreken (is van avaya).

Nu moet ik op een gegeven moment een selectie vakje aanvinken. Dit doe je normaal gezien dus met de Spatie (SPACE) Alleen Sendkey "{SPACE"} werkt niet ik heb ook Sendkey"{%032}" geprobeerd werkt ook niet.

Heb als gezocht in de search, msdn.microsoft.com en gegoogled maar kon niet echt iets vinden.

En als iemand een beter mannier weet om een groot aantal avaya wireless clients aan te passen via de client manager dan hoor ik het graag.

In iedergeval alvast bedankt.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sendkeys " " :?

Werkt bij mij prima...

[ Voor 64% gewijzigd door RobIII op 12-03-2003 12:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• OCISCOOL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 12:06
_/-\o_ stom stom stom. Ik denk dat dat dus een spatie is in een string maar blijkbaar dus ook de daadwerkelijke key 'SPACE'. Dat ze dat nergens aangeven mischien is het wel te logisch :) maar goed iig bedankt.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Right. en dat had je echt niet even zelf kunnen proberen :?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Dit topic is gesloten.