Koe graas client install

Pagina: 1
Acties:

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik krijg het koe graas clientje niet geinstalleerd tot het invullen van e-,mail adres gaat het goed daarna moet ik project priority in gaan vullen en dat krijg ik met geen mogelijkheid in beeld en dat geldt ook voor de dingen die daarna komen.ik heb de koegraas client voor windows 98 en thats it.

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 21:50

NightBird

DPC-Crew Coding
OK, rustig ademhalen...
gooi eerst een shortcut in je startup folder, de rest komt later.

Start nu het proggie op, en klik met rechts op je icoontje (of in het schermpje alstie niet minimized is) en kies voor configure.
Krijg je nu wat te zien? Zo niet, dan is het aan te raden even een dos-box op te roepen (laat de koe maar lopen), en dan naar de dir gaan waar je je koe hebt gezet (C:\PROGRA~1\KOE :)).
Tik dan dnetc.com -config.

Nu kan je gewoon bij alle opties, en het werkt veel sneller (de reactie van het schermpje).

succes, en als het nog steeds niet werkt, roep maar, maar omschrijf je probleem dan duidelijk.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Macaco
Hi Nightbird,

Ik neem aan een shortcut van Dnetc.exe
Ja ik probeerde volgens deze site- voorschriften te installeren maar ik krijg niet de venstertjes te zien zoals de site http://www.aphrodite.tweakers.net/reviews.dsp?Document=123 laat zien.
als ik met rechter muisknop op Dnetc.scr druk kan ik configguren maar het blijft het zelfde na het invullen van mijn eigen mail adres wat ik bij zonnet heb moet ik project priority in vullen dan kies ik 8 onder 1 en krijg heel wat anders te zien Pause if Processor temperture is threshholds are exceeded ?.
ik ga wel effies met dat Dnet.com stoeien
Dat is wat jij bedoelde met de dos-box opstarten toch?
Shit nu zie ik opeens 3 koeien in mijn tray staan ik geloof dat ik overspannen geraakt
gaat worden :) :)
Nou weet ik het niet meer.

Verwijderd

3 koeien in je systray ?
Geen GangBang he ;)

ga eens met je muis over die koeien ?
als het goed is verdwijnen er twee

meer dan 1 koe tegelijk kan niet, heeft ook geen nut trouwens :)

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Dat van die opties klopt, het is namelijk zo fijn dat alle opties bij elke clientversie helemaal anders ingedeeld zitten :(
Maar je moet de optienummering wat minder in gedachten nemen, en alleen naar de naam van de optie kijken en die opzoeken.

• Macaco
Ik heb maar even een ander koe graas program
binnen gehaald ik hoop dat het de goede is voor win98 iedergeval hij komt direct vanaf de uitleg pagina van DPC en het is deze
Win32 x86 installer.
Ik heb het geinstalleerd en 1 ding kon ik niet configurren dat met Packetfetc/flush threshold.
Maar als ik op de koe in system tray klikt opent er een venstertje en dan zie ik ..10...
20...30....40.....50...60 enz.enz.
is dit het grazen??????

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Jeps, dat is prima! Je kan nu zien hoeveel blocks je koe aan het grazen is (Loaded RC5 2*2^28 packet B3023E56:E0000000) en die oplopende percentagebalk geeft aan hoever hij is met dit pakket van in dit geval 2 blocks/workunits/wu's/blokjes.

• Macaco
Het gaat bij mij niet echt hard dat grazen komt dat omdat ik niet zo'n snelle CPU heb.

En wat ook vreemd was na een tijd offline te zijn, en de koe gewoon door laten grazen was
hij opeens weg.Zeker geen gras meer!!! :)
Het zou misschien kunnen komen doordat ik dit Packetfetc/flush threshold.niet heb
kunnen configurren .Heeft toch te maken met het offline doorgrazen of nie .
Pagina: 1