[WinXP] Verschillende resoluties

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 20:28

CoRrRan

Don't Panic!!!

Topicstarter
Ik heb momenteel een PC geinstalleerd met Windows XP SP1, waar twee mensen gebruik van maken. Ik heb dus ook twee gebruikers aangemaakt.

Nu kunnen beide gebruikers apart van elkaar instellingen van het dekstop wijzigen e.d. (bijv. achtergrond, appearance, etc.), dat werkt prima.

Nu komt het probleem, ikzelf vind het prettiger om met een resolutie van 1280 bij 1024 te werken, terwijl de andere gebruiker dit "te klein" vind. Ik zou dus graag willen weten of het mogelijk is om per gebruiker aparte resoluties (1280x1024 en 1024x768) te draaien.

Ik heb gezocht in de verschillende MMC-snap ins, maar ik kan de optie die ik zoek niet vinden. Administrative templates bieden geen oplossing, Group Policy bied geen oplossing, dus ik weet het niet meer.

Mogelijkerwijs is er een .ini-bestand wat ik aan kan passen, dat zou dan in de documents en settings folder moeten staan.

Ik weet dat ik de font-grootte kan instellen, dat zou een oplossing kunnen zijn, waardoor de tekst wat groter wordt. Maar volgens mij moet er een optie zijn om dit te regelen.

-- == Alta Alatis Patent == --

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dit is standaard _niet_ mogelijk. Als je even goed zoekt in WOS dan vind je een aantal topics die hier over gaan :)

Dit topic is gesloten.