Toon posts:

Deskjetprinter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke deskjet printer is het goedkoopst in gebruik? Ik heb namelijk geen zin om die dure HP cardridges te gebruiken.

Ik dacht zelf aan een Epson printer, heeft iemand daar ervaring mee en is deze printer idd goedkoper in het gebruik

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb een epson besteld

mijn vorige epson is kapot gegaan door verstopping (eigenlijk meer door de mislukte reparatie :( )

anyway, ik heb er nu weer een gekocht met verlengde garantie van 3 jaar

Er zijn hergevulde epson patronen te koop van Inkjet II, als je deze gebruikt vervalt de garantie niet, bij andere niet-officiele inkt wel. Deze patronen kosten 31 gulden per stuk (kleur of zwart).

Als je voor epson gaat raad ik verlengde garantie aan (f129,-) , ze hebben nl. de neiging hopeloos verstopt te raken :)

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Er zijn heel veel niet-officiele crtridges, maar in de PC-Zaak waar ik werk hebben we WeCare, je garantie vervalt bij deze ook niet en je krijgt een knakie terug per ingeleverde cartridge!

Verwijderd

Topicstarter
hebben meerdere mensen last van verstopte printerkoppen bij Epson printers en weet iemand of deze ook te vervangen zijn (wat kost dat ongeveer?)

Verwijderd

ik heb een epson 640 als je hem niet veel gebruikt raak die verstopt met als resultaat dat nu een paar kanalen verstopt blijven
ik had eerst een hp 400 daar zat ik papier doorvoeren maar die kan je beter hebben ivm
printkoppen die vervang je steeds