Goed, ik had nog een Abit KT7A mobo liggen.... gaf wat problemen vroeger en tijdens het bios flashen liep ie vast. Heb ding toen kwaad in de kast gesmeten en een nieuw mobo gekocht. Nu weer eruit gehaald, BIOS vervangen en nieuwe CPU etc gekocht. Ik net alles aangesloten, cpu erop, koeler erop, nieuwe voeding erbij etc.
Goed moment supreme, ik zit alles aan.... koeler gaat draaien, geen beeld helemaal niks. Beetje stank (maar geen rook oid), dus ik zet m meteen weer uit.
CPU eruit gehaald, maar is niks aan te zien, geen verbrande plekjes oid.
Zou mijn mobo echt stuk zijn? Ik heb er nu een nieuwe bios in, nieuwe CPU erop, nieuwe voeding, nieuwe videokaart erop....
M'n CPU zal niet stuk zijn neem ik aan?? (heb er koelpasta op gedaan, koeler + blok erop gedrukt...)
het koelfannetje dat standaard op het mobo zit gaat trouwens ook niet draaien.
Goed moment supreme, ik zit alles aan.... koeler gaat draaien, geen beeld helemaal niks. Beetje stank (maar geen rook oid), dus ik zet m meteen weer uit.
CPU eruit gehaald, maar is niks aan te zien, geen verbrande plekjes oid.
Zou mijn mobo echt stuk zijn? Ik heb er nu een nieuwe bios in, nieuwe CPU erop, nieuwe voeding, nieuwe videokaart erop....
M'n CPU zal niet stuk zijn neem ik aan?? (heb er koelpasta op gedaan, koeler + blok erop gedrukt...)
het koelfannetje dat standaard op het mobo zit gaat trouwens ook niet draaien.