Ik heb de Thomson 510i met daar achter een Hub om het internet te delen. Dit werkt okee. Maar de Router is altijd online zodat eenieder onafhankelijk het internet op kan. Is het uit veiligheidsoverwegingen niet mogelijk een PC die aan staat, maar waarmee je op dat moment niet op het internet wilt "af te melden" of de netwerkkaart softwarematig "hard" uit te zetten (dit zonder de PC steeds opnieuw te hoeven opstarten) Of is een Firewall de enige oplossing?
Sorry, ik had er niet bij gezegd dat ik W98SE draai. Meldt de PC zich dan af.? Is er ook een commando om weer aan te melden of kwestie van rebooten?
Okee, heb het geprobeerd. Krijg in W98SE trouwens menu'tje met knoppen voor vrijgeven, vernieuwen, etc
Dat is hetzeflde als renew all en release all.Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 14:26:
Okee, heb het geprobeerd. Krijg in W98SE trouwens menu'tje met knoppen voor vrijgeven, vernieuwen, etc
In DOS kan je dus commando's opgeven.. welke? Dat zie je met "ipconfig /?" (without the quotes
[ Voor 7% gewijzigd door DeMoN op 12-03-2003 14:31 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
@ Cutebritney. Moest er even over puzzelen, maar ben er nu uit dat jij me van IT naar NT hebt gemikt (heb me de dinges gezocht) . Denk bij NT altijd aan Windows Network tegnology maar dat is eigenlijk hetzelfde als troubleshooting.
Greetz,
Ton
Greetz,
Ton
Pagina: 1