Toon posts:

2 vraagies/problemen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, (ik blijf bezig ja)

2 vraagjes:

Ik heb me Logitech Gaming Mouse op USB aangesloten en geïnstalleerd, maar telkens als ik restart dan zeurt windows weer dat er geen muis geïnstalleerd is en moet ik hem ff uit de USB halen en er weer in doen, dan doet ie 't weer, maar moet ik wel weer de Logitech versie9 drivers reïnstalleren, hoe kan dit? Zo blijf ik bij elke restart bezig |:(

2e, ik heb CT-6SSA2 mobo en 2 ide kabels, waarvan 1 met 1 aansluiting en 1 met 2 aasluiten. Nu kan ik dus geen 2e HD erin zetten omdat ik al een cd-rom en brander erin heb zitten. Toen heb ik een IDE kabel uit een 486 geprobeerd (kan dit:?). Maar hij startte niet op en registreerde geen HD's en gaf vage tekens bij cd-rom detecteren na het bios. Ligt dit aan die oude IDE-kabel of kan dit ook voorkomen als de master en slave-instellingen op de HD's, cd-rom's niet goed staan?

Verwijderd

Ik heb zo'n zelfde prolbleem op mijn msi 6167. :(
Probeer eens je usb driver opnieuw te installeren i.p.v je muis driver.
Op deze manier werkt het weer een tijdje goed, maar na een bepaalde tijd krijg ik deze fout weer voorgeschoteld :( .

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee/oplossing?

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

Kijk eens of er in je 'nieuwe ' kabels een gaatje zit?? misschien hebbie wel die AutoDetect kabels.. ik kan me niet voorstellen dat kabels uit een 'oudere' pc problemen kunnen veroorzaken, Ik heb nog kabels van een 386 in m'n DUAL cpu zittu... ligt lijkt me niet aan je kabels.

Macconner! | speed 733@1007 :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, vanmiddag ga ik verder tweaken met me nieuwe mobo

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Hmzzz hoort dit niet in hardware algemeen thuis ??? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry, afsluiten maar die boel! :(
Pagina: 1