Ik ben bezig met het maken van paginas waar ik een menu heb die bestaat uit links. Deze paginas zijn forms om data op te kunnen slaan in een database.
Als ik op een link druk wil ik naar een andere pagina maar eerst de form van de huidige pagina submitten.
Het probleem is dus dat de form action naar een andere pagina wijst dan de link waar ik heen wil.
hier is een stukje waar ik mee werk:
(url is de url waar ik heen wil)
Een probleem wat ik tegenkom is dat het soms wel goed gaat en soms niet (geen regelmaat in te bekennen). Dit vind ik dus heel vreemd.
Is het mogelijk om met javascript ervoor te zorgen dat eerst de submit in de ene pagina word gedaan en daarna de link wordt gevolgd die via de href word gegeven en dat er zekerheid is dat alles is gepost????
Ik hoop dat ik alles een beetje goed heb kunnen verwoorden.
Als ik op een link druk wil ik naar een andere pagina maar eerst de form van de huidige pagina submitten.
Het probleem is dus dat de form action naar een andere pagina wijst dan de link waar ik heen wil.
hier is een stukje waar ik mee werk:
(url is de url waar ik heen wil)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <form action="url1" method=\"post\">
<a href="url2" title="title" onClick="submit();return true;">name</a>
function submit()
{
document.forms[0].submit;
} |
Een probleem wat ik tegenkom is dat het soms wel goed gaat en soms niet (geen regelmaat in te bekennen). Dit vind ik dus heel vreemd.
Is het mogelijk om met javascript ervoor te zorgen dat eerst de submit in de ene pagina word gedaan en daarna de link wordt gevolgd die via de href word gegeven en dat er zekerheid is dat alles is gepost????
Ik hoop dat ik alles een beetje goed heb kunnen verwoorden.