Beste mensen,
Een machine met Windows 2000 die voorheen draaide met Internet Explorer 5.0 heb ik geupgrade met Internet Explorer 6.0 SP1. Nu is het probleem dat ik geen popup vensters meer kan openen onder een normale gebruikersaccount. Onder de beheerdersaccount is dit geen probleem.
Ik heb de search gebruikt en wat mogelijke oplossingen geprobeerd:
- urlmon.dll gechekt in het register onder de gebruikersaccount.
- Registersleutel Internet Explorer gekopieerd van de beheerder naar de gebruiker.
- Herinstallatie IE6.
- Herinstallatie IE6 met de gebruikersaccount (administrator rechten).
- Beveiligingsinstellingen gecontroleerd en aangepast naar Zeer Laag.
Tijdelijk heb ik de gebruiker administrator rechten gegeven om toch juist te kunnen werken. Maar dit is uiteraard niet de oplossing.
Wie weet een oplossing voor mijn probleem ? Helaas word ik van de Microsoft KB ook niet veel wijzer..
Alvast bedankt voor de reacties.
Een machine met Windows 2000 die voorheen draaide met Internet Explorer 5.0 heb ik geupgrade met Internet Explorer 6.0 SP1. Nu is het probleem dat ik geen popup vensters meer kan openen onder een normale gebruikersaccount. Onder de beheerdersaccount is dit geen probleem.
Ik heb de search gebruikt en wat mogelijke oplossingen geprobeerd:
- urlmon.dll gechekt in het register onder de gebruikersaccount.
- Registersleutel Internet Explorer gekopieerd van de beheerder naar de gebruiker.
- Herinstallatie IE6.
- Herinstallatie IE6 met de gebruikersaccount (administrator rechten).
- Beveiligingsinstellingen gecontroleerd en aangepast naar Zeer Laag.
Tijdelijk heb ik de gebruiker administrator rechten gegeven om toch juist te kunnen werken. Maar dit is uiteraard niet de oplossing.
Wie weet een oplossing voor mijn probleem ? Helaas word ik van de Microsoft KB ook niet veel wijzer..
Alvast bedankt voor de reacties.