[XP] Monitor valt uit na opstartscherm

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 21:42
Ik heb v/d week al een x een fixboot /mbr moeten doen omdat m'n dualboot kwijt was. Toen heeft ie het nog denk ik zo'n 2 dagen goed gedaan maar nu als ik XP wil starten dan loopt ie door het opstartscherm van XP heen, m'n monitor valt uit maar Windows laad dan wel volledig.
Ik kan nl wel als ie uitgerateld is via m'n windows-toets op mn keyboard dat ding laten rebooten.
Ik heb al geprobeerd een systeemherstel uit te voeren maar dat mocht ook niet baten.
Is dit een bekend probleem bij iemand?

Verwijderd

Misschien pakt win XP een verkeerde schermresolutie?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:24
Resolutie te hoog gezet?
Boot eens in safe-mode en zet je res iets minder.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Fire69 schreef op 12 March 2003 @ 09:48:
Resolutie te hoog gezet?
Boot eens in safe-mode en zet je res iets minder.
Zat ik ook aan te denken. Of misschien de verkeerde video-drivers te pakken. Met name met TFT's wil dat nog wel eens.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ScooBY_DoO
Neuh kheb een Eizo F930 die kan echt wel wat hebben, staan wel redelijk recente drivers op maar daar heb ik nog gewoon games mee gespeelt e.d. zonder problemen.

• freddifish
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

bij een systeemherstel is ook je schermresolutie in een verkeerde oude stand gezet misschien ? Check ook de stroomkabel van je monitor eens, klinkt gek maar heb daar ook eens mee lopen tobben met ongeveer dezelfde klachten als jij, bleek de kabel net niet goed aangesloten

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• ScooBY_DoO
In Windows ME (C:) heb ik geen enkel probleem.
Maar ik heb de vga driver van ati verwijderd in safemode en toen weer laten booten toen deed ie het ineens weer.
Zelfde driver er weer op, ik had de laatste van ati zelf er op staan en nu lijkt alles weer te werken.
Iig Thnx
Pagina: 1