Ik ben van plan om een Athlon Thunderbird 900 te gaan kopen op de HCC, maar ik weet nog niet precies welk moederbord, ik dacht zelf de Asus A7V, maar andere tips zijn welkom!
Asus A7v
Abit KT7 Raid
Abit KT7 non-raid
MSI K7T Pro 2
Dit zijn de opties.
Abit KT7 Raid
Abit KT7 non-raid
MSI K7T Pro 2
Dit zijn de opties.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Ik heb zelf een TB900 op een KT7-RAID. Bevalt uitstekend. Zelfs als je van RAID geen gebruik maakt, zijn de twee extra IDE poorten zeer welkom. Weinig te klagen over instabiliteiten en SoftMenu is echt toppie voor overclocken!
A7V
ik heb dezelfde vrag gehad en ben ook een tijdje bezig geweest met zoeken naar de beste en heb uiteindelijk de A7V gekocht omdat die het beste scheen tezijn
+ ik heb een ASUS GeForce dus dat kwam goed uit
ik heb dezelfde vrag gehad en ben ook een tijdje bezig geweest met zoeken naar de beste en heb uiteindelijk de A7V gekocht omdat die het beste scheen tezijn
+ ik heb een ASUS GeForce dus dat kwam goed uit
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
Ik heb zelf een AMD Tbird 800 en gebruik de MSI K7T pro.
Stabiel moederbord (als je de nieuwste drivers hebt) voor een redelijke prijs.
Maar volgens mij zijn de andere bordjes ook prima.
Als je ook een ASUS geforce of zo hebt dan zou ik qua compatabiliteit voor de A7V gaan.
Succes.
Stabiel moederbord (als je de nieuwste drivers hebt) voor een redelijke prijs.
Maar volgens mij zijn de andere bordjes ook prima.
Als je ook een ASUS geforce of zo hebt dan zou ik qua compatabiliteit voor de A7V gaan.
Succes.
Abit KT7, wereldbord 
Ik heb zelf de non-raid, werkt perfect.
Alleen met ff rekening houden:
- 300 watt voeding
- GEEN Aureal Vortex-chip op soundcard
- echte Socket A-koeler gebruiken
Ik heb zelf de non-raid, werkt perfect.
Alleen met ff rekening houden:
- 300 watt voeding
- GEEN Aureal Vortex-chip op soundcard
- echte Socket A-koeler gebruiken
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Asus A7V werkt bij mij prima, lekker stabiel hoor! Ik had alleen wat probleempjes bij het installeren van Windows Me en W2K m.b.t. de IDE's. Maar na wat experimenteren ben ik er wel in geslaagd alles goed werkend te krijgen.
Verwijderd
Ik zou voor de Abit gaan, de A7V wordt unaniem als snelste getest maar is voor de rest nagenoeg gelijk aan de Abit en die is goedkoper...
ik had eerst een PIII700e met een GeForce 1 V-6600 van ASUS en een ABIT BE6 II bord werkte perfect noooit een vastloper gehad !!
nu ben ik overgestapt naar een AMD900 met een GeForce 2 V-7700 van ASUS en een A7V moederbord en dat bevalt me perfect maar ik heb het nog net tekort om hier een duidelijker antwoord over tegeven maar de A7V word wel het meest aangeraden ondanks dat ik ABIT echt perfect vind en gebruiks vriendelijker dan ASUS
nu ben ik overgestapt naar een AMD900 met een GeForce 2 V-7700 van ASUS en een A7V moederbord en dat bevalt me perfect maar ik heb het nog net tekort om hier een duidelijker antwoord over tegeven maar de A7V word wel het meest aangeraden ondanks dat ik ABIT echt perfect vind en gebruiks vriendelijker dan ASUS
Spelfouten voorbehouden.
Pagina: 1