Toon posts:

[kerberos token] verschil in size?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou ik de verschillen weten in het Kerberos token grootte tussen global en security groepen. Ik ben eens op zoek gegaan, maar kan er niet veel over vinden.
Kunnen jullie me helpen met links of info. _/-\o_

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:39

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

En wat heb je uberhaupt zelf gevonden dan :?
Komt op mij erg veel over als "Ik dump mijn vraag op GoT en wacht op antwoord" :/

Braaikamer - Smoke&BBQ

• LionOne
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

LionOne

There can be only one

Misschien heb je hier wat aan: http://rfc.net/rfc1964.html
Daar worden iig de Security Tokens besproken.

"The answer to the Great Question Of Life the Universe and Everything... is Forty-two."

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al heel veel gevonden. Ik had verschillende vragen waarop ik hier een antwoord heb gekregen. Dit is een onderdeel van mijn vragen om logons te versnellen en hierop heb ik nog geen antwoord. Ik kan het ook nergens vinden en ik hoop dat hier iemand me kan helpen

tnx LionOne, ik zal het docje eens nalezen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 12:42 ]

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Topicstarter
Jep die heb ik gelezen, maar ik kom nergens tegen wat de grootte is van die Groepen. Ik meen dat een global group een 4Kb in beslag neemt van je Kerberos grootte.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Elke groepslidmaatschap (local, global of universal) neemt 40 bytes in van je Kerberos Token.
Waarom denk jeoverigens dat er een relatie bestaat tussen de grootte van je Kerberos Token en de snelheid van het aanloggen? Die 12000 bytes gaan in 0,0096 seconden over het netwerk. Ik verwacht niet dat jouw eind gebruikers vreselijk opgewonden gaan worden van 9,6 milli seconde tijdwinst bij het aanloggen >:)

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Pagina: 1