Toon posts:

Pop upscherm maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma (ik weet uberhaupt niet of het kan) dat ervoor zorgt dat ik (door middel van een sneltoets) een JPEG kan laten "pop-uppen", eigenlijk net zoals de Windows-toets ervoor zorgt dat het Startmenu omhoog rolt.

Waarom een JPEG? Dat is gewoon toeval. (het komt gewoon uit een Excel-lijstje waar ik een JPG van heb gemaakt) Het is namelijk zo dat wij hier een telefoonlijst hebben van alle telefoons in het bedrijf en we willen eigenlijk af van de lijstjes onder de monitor waar dit opstaat.

Iemand tips?

(ik weet niet of dit hier hoort of in P&W)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 21:16
In een website?

Het hoort in ieder geval niet in P&W, noch in W&G
En dan mag je zelf uitzoeken waarom niet ;)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
willem169 schreef op 12 March 2003 @ 08:50:
In een website?

Het hoort in ieder geval niet in P&W, noch in W&G
En dan mag je zelf uitzoeken waarom niet ;)
Nee, sorry...

Het is dus gewoon op mijn eigen bureaublad. Dus eigenlijk net zoals je startmenu.

:)

Verwijderd

EEEEEEEEEEEEEEhm intranet ???

• Willem
  • Laatst online: 22-09 21:16
Five Horizons:
Nee, sorry...

Het is dus gewoon op mijn eigen bureaublad. Dus eigenlijk net zoals je startmenu.

:)

Dit al geprobeerd? :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 05:28

RMYuma

The disguise is complete!

Ik kan me voorstellen, dat je gewoon een snelkoppeling maakt van het originele Excel-bestand, en dat je dan gewoon die snelkoppeling in de quick launch bar plaatst...

| Specs Aurora24 | My music |

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard heb ik op iets dergelijks gezocht, maar ik kwam alleen op echte shortcuts naar programma's en functies.

Misschien dat ik wat gemist heb (dat zal ongetwijfeld).

Verwijderd

Topicstarter
The_Prince_of_Mu schreef op 12 March 2003 @ 08:59:
Ik kan me voorstellen, dat je gewoon een snelkoppeling maakt van het originele Excel-bestand, en dat je dan gewoon die snelkoppeling in de quick launch bar plaatst...
Dat kan inderdaad, maar dan wordt eerst Excel gestart met daarin het bestand. Dat gaat me eerlijk gezegd te langzaam.(nofi)

Zou het kunnen als zijnde het startmenu (dus dat het plaatje eruit "rolt", of als bijvoorbeeld het MSN-schermpje?

Het zou ook kunnen in IE, maar dan zou het gewoon weergegeven moeten worden als alleen het plaatje (grootte), want dan kan het redelijk snel gaan.(net als een willekeurige pop-up op Inet. En dat dan kunnen oproepen dmv een sneltoets.

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 13:46

evaarties

Powerball @ 12.582

Moet je denk ik toch zelf iets gaan programmeren. Of is het niet mogelijk een snelkoppeling te maken naar die jpg?

Als je het in ie wilt met alleen het plaatje, tja dan moet je het vanuit een andere pagina aanroepen via javascript om de menubalken ed uit te kunnen zetten.

[ Voor 82% gewijzigd door evaarties op 12-03-2003 09:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
evaarties schreef op 12 maart 2003 @ 09:06:
Moet je denk ik toch zelf iets gaan programmeren. Of is het niet mogelijk een snelkoppeling te maken naar die jpg?
Het zit er (na mijn zoektocht) misschien wel in, vandaar dat ik in het begin dacht aan P&W.

• blackd
  • Niet online
Volgens mij kon je met ACDSee of met een powerpack van ACDSee een preview van een willekeurig plaatje in je context menu krijgen (rechtsklik dus).

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:12
Ik zou uitproberen wat willem169 heeft geschreven en meteen de eerste site opgaan. Het werkt perfect. Alleen moet je toetsencombinatie CTRL-ALT gebruiken maar ja moet je maar voor lief nemen dan. Succes

/edit
ik zie dat ik al aardig laat ben.
Maar maak een snelkoppeling naar je .jpg en voer dan het geen van die site uit.
http://www.pcmag.com/article2/0,4149,24330,00.asp
Dit is de site.
Probeer maar, het werkt wel. Alleen opent deze nu ie.

[ Voor 39% gewijzigd door Arunia op 12-03-2003 09:14 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

maak een active desktop met een window.open("url"); javascriptje wat je refresht bij zon shortcutje

grtz
PhreaQ
Pagina: 1