Toon posts:

draadloze of optical mouse?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand slechte of goede ervaringen
met optische en/of draadloze muizen?

Geeft draadloos afentoe storing?
wat is er zo goed aan optical?

elk merk is beter? logitech of microsoft?
welk ligt beter in de hand?

please help me! want RSI == ouch!!:'(

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Heb zelf nog geen ervaring met optische muizen. Maar van wat ik hoor zijn deze een stuk preciezer dan de draadloze versies, plus dat ze sneller zijn (?) kwa reactie bedoel ik dan. En da's vooral handig als je zit te gamen, quake3 ofzo.

Microsoft of Logitech ? zou't niet weten ga even voelen welk het prettigst in de hand ligt. Denk niet dat ze inhoudelijk veel voor elkaar onderdoen.

O ja, wat lastig is bij draadloos is dat als je mobiele telefoon afgaat je muis het laat afweten. ook wel een belangrijk puntje denk ik zo.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ik zou voor de optical gaan. Je hebt echt niet zo'n last van het draadje en zonder bal is super relaxed.

Verwijderd

Zit je midden in een belangrijke match...zijn ineens je batterijen half leeg:

Optical nemen dus!

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Net van de week een optical gekocht. Als je dat hebt wil je nix anders. WAt werkt dat lekker.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Ben zelf ook aan het kijken voor zo'n mooi setje om die draaden warboel van mijn bureau af te krijgen.

Kwam tijdens het zoeken dit tegen :)
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=10387

Ik denk dat ik maar ff op de beurs kijk volgend weekend

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Ik heb een hoop computers staan, zelfs een 8x switch-box verhelpt het probleem niet helemaal, dus ik heb 4 Logitech Cordless Mouseman Pro's staan, welke ik niet gebruik flikker ik in een hoekje (ze zijn gelabelled). Toen ik nog muizen met staartjes gebruikte bleef ik knopen ontwarren. Storing met mijn 2 draadloze telefoons over de afgelopen jaren heb ik nog nooit gemerkt, geen van beide kanten op.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Verwijderd

Nou ik heb de Logitech Mouseman Wheel Optical en dat is super relaxd, een vriend heeft een optical van Microsoft maar die reageert slecht op snelle bewegingen, dus bij Quake en Half-life.

Nee, doe mij maar mijn eigen muisje, ligt super relaxd in de hand. reageert goed en van dat draadje heb ik geen last.
Neem geen draadloos, dat is irritant want het reageert of niet of later!!!:Z

Tip: neem een logitech optical muisje, goeie kwaliteit voor een redelijke prijs.

Mijn muisje koste f99,- 8-)

Later :)
Pagina: 1