Nieuw forum / nieuwe feature?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
In dit deel van GoT ben ik niet zo bekend, dus ik weet niet zeker of dit op de goed plaats staat.

De laatste tijd valt het mij op, dat er veel topics in OH worden geopend voor aanbiedingen van (fysieke) winkels. Ook lijkt het me handig als er een manier komt om (aanbiedings-)prijzen van de gewone winkels ook mee te kunnen vergelijken met de prijzen van webshops.

Voorbeelden: Er zijn veel winkels die regelmatig stunten, bijvoorbeeld mediamarkt of It's met een printer of scanner tegen afbraakprijzen.
Ook zijn er producten die veel mensen liever eerst bekijken voor de koop en
daarom niet alles via een site willen bestellen. (LCD-scherm controleren op dode pixels)

Daar heb ik 2 oplossingen voor bedacht:

1. De mogelijkheid toevoegen dat users een produkt aan de pricewatch kunnen toevoegen met een "houdbaarheidstremijn", dus bijvoorbeeld na een week weer automatisch verwijderen.

2. Een apart forum voor alle prijsinformatie. Dus alle users die een goede aanbieding zien, kunnen hier posten. Voor een voorbeeld, zie het "Hot Deals" forum op Anandtech: http://forums.anandtech.com/categories.cfm?catid=40
De drukte die daar heerst, zal hier nog niet snel ontstaan. Maar gezien de volksaard in Nederland, moet dit goed kunnen gaan draaien.

Mijn voorkeur gaat uit naar optie 2. Graag zou ik de mening van andere gebruikers hierover horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

De spam drempel wordt met optie 2 wel ERG laag als je het mij vraagt. Iedere winkel zal hier een accountje openen om zo gratis reclame op t.net te zetten. Lijkt me niet echt gewenst.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik zou zeggen dat het wel kan maar net als met SG een grens. Zoveel posts en zolang geregistreerd dat je erin kan. Ik denk dat het spam gehalte dan al behoorlijk daalt.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
Dat reguleert zichzelf denk ik aardig. Als het echt een goede aanbieding is, worden de tweakers alleen maar geholpen.
Als het geen goede aanbieding is, zal de tweede post dat wel duidelijk maken.

Kijk maar even op Anandtech hoe de posts daar staan. Mensen melden wat ze voor aanbieding gevonden hebben en waar. Vaak ook of het via de site van het bedrijf ook te krijgen is. Daarna vaak een verhaaltje over de rebate, maar dat hebben we in NL bijna nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Meestal worden belangrijke of verassende aanbiedingen wel gemeld op GoT.
Dadelijk krijg je allemaal van die koopjesjagers hier :/
En bovendien natuurlijk ook een hoop rotzooi zoals de "beercooler".. (zie die site)

Het lijkt mij niks

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

KifArU schreef op 12 March 2003 @ 01:04:
Als het geen goede aanbieding is, zal de tweede post dat wel duidelijk maken.
en de derde
en de vierde
en de vijfde
en.....

Net zoals bij slechte topics...

m.a.w.: moderatie intensief gedeelte van het forum.

Net zoals met inkoop acties hoort dit IMHO net niet meer op GoT thuis. Als je het toch persé aan de users aan wil bieden zou ik inderdaad nog eerder denken aan een aparte categorie in de pricewatch. Discussie is vaak ook vrij zinloos bij dergelijke acties.

Maar goed, ik ben ook maar een user (oh, wacht dat vroeg je ook ;) ).

de betaler vervuilt

Pagina: 1