Toon posts:

pc dik misshandeld

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
10min geleden was er ruzie in me huis . M'n zus werd razend en had me pc omver geschopt . De pc donderde van me bureau af van een meter hooghte .
na een minuut zag ik me pc in 10 stukken op de vloer . De kast was open aan alle beide kanten.Nadat me pc plat op de vloer was kwam de monitor er na (17" 18kg)
De kast zit vol met deuken.Diskete station lag open.

Binnen 5 min had ik de pc opgezet. En druk ik de POWER button . Windows boot normaal . IK blij interneten en meteen op tweakers.net .

Kan ik deze pc wel vertrouwen nu ?

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 08:19

maontje

better off Playing

ALs er verder niks geks gebeurt hoef je je denk ik geen zorgen te maken. Misschien je kast gelijk ff modden :P

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

• rvanlooijen
  • Laatst online: 21-06-2021
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 00:30:
10min geleden was er ruzie in me huis . M'n zus werd razend en had me pc omver geschopt . De pc donderde van me bureau af van een meter hooghte .
na een minuut zag ik me pc in 10 stukken op de vloer . De kast was open aan alle beide kanten.Nadat me pc plat op de vloer was kwam de monitor er na (17" 18kg)
De kast zit vol met deuken.Diskete station lag open.

Binnen 5 min had ik de pc opgezet. En druk ik de POWER button . Windows boot normaal . IK blij interneten en meteen op tweakers.net .

Kan ik deze pc wel vertrouwen nu ?
Kijk alles na, kabeltjes, kaarten, etc etc etc. Je harde schijf zal vooral een probleem kunnen zijn, doe even wat diagnostische tests met een tooltje van de fabrikant ervan.

Zorg dus gewoon dat alles goed vast zit, zeker als hij aan stond heb je een behoorlijke kans dat die HDD dat goed gevoeld heeft.

[ Voor 1% gewijzigd door rvanlooijen op 12-03-2003 00:33 . Reden: typo ]

Verwijderd

Ja hoor. Maar je zus niet meer!

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Backupje maken van je belangrijke bestanden, verder maar aanzien denk ik. Meer kan je niet doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Coppertop op 12-03-2003 00:34 ]

Verwijderd

zolang je je zus buiten de deur houdt, wel denk ik ;)

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 10:03
zet je pc op de grond ...kan hij niet meer vallen ...allleen nog maar omvallen

Verwijderd

Topicstarter
Ik vergat bij te melden dat de pc aan stond . Zoals jullie het al zeggen de enige prob kan me hd zijn.Trouwens mijn HD is een IBM 120gxp wlke bekend zijn voor "onvetrouwbaarheid" . Ik heb eerder HD prob gehad en ik herken het vast wel maar deze HD maakt geen raare geluiden dus alles zit goed volgens mij .

En me monitor is trouwens goed alleen een paar krassen . De beeld is nog sherp :D

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 00:41 ]

Verwijderd

Je pc op de grond zetten en je zus uit het raam gooien :)

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:16

ultimateharry

Team Slayer:-)

Heel apart dat dat ding het nog gewoon doet (nu nog tenminste). Ik zou ook even kijken of de voeding en de plaatsing daarvan nog ok is. Kan mogelijk een gevaarlijke situatie opleveren.

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Idd alles wat hierboven gezegd word.

offtopic:

Mag ik vragen waar de ruzie over ging?

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

over de pc natuurlijk

Whahahahahaha

Verwijderd

Misschien moet je je zus aangeven... De verdachte wordt het volgende ten laste gelegd: Aanranding dan wel grove mishandeling dan wel poging tot doodslag van een door het slachtoffer gewaardeerd object/computer met als doel het intimideren dan wel verminken dan wel doden van het object ten einde het slachtoffer grote psychologische- dan wel financiële schade toe te brengen. De officier van justitie etc. etc. (zal er in dit land wel van af komen met 'n uurtje werkstraf ;))

Anyway, 't nieuwe uiterlijk van je kast wordt misschien wel 'n nieuwe mod-rage... Crash-case... :P

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 00:53:

Anyway, 't nieuwe uiterlijk van je kast wordt misschien wel 'n nieuwe mod-rage... Crash-case... :P
Hmm, meteen eens proberen, eens kijken of mijn raam zo ver open wil...

Nee geintje, maar ruzie is altijd enorm kut, vaak genoeg met mijn zus gehad, drukt ze ook altijd pc uit en dan zegt ze dat ik alleen maar dom geweld gebruik om problemen op te lossen.......

Canon Digital Ixus V3

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:09

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

grote stikker op je PC plakken...

Make peace, Not war ;)

Verwijderd

Als je een losse koeler op je proc hebt zou ik die ook even checken... als hij los zit kan je processor oververhitten/doorbranden.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

maontje schreef op 12 March 2003 @ 00:32:
Misschien je kast gelijk ff modden :P
Je kan beter die zus ff modden :P

Zinloos geweld is dat 8)7
Maar toch effe kast openen en effe kijken of alles nog vast zit enzo, en of er niks is beschadidg binnenin!

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

Topicstarter
heb me pc nog's grondig gecheckt voor alles. Er zat in deuk in de HD kooi nog net boven de HD . Dat gebeurde toen de monitor erop viel . PC alles in orde behalfe me soundcard . Er is geen geluid meer . De pc herkent het wel maar geeft geen geluid alles gecheckt . HEt is trouwens een Audigy platinum. Als dat kapoet is dan :( ben ik echt verdrietig moet ik maar me me builtin sound leven.( wat niet prettig is)

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
eeeuuhm... het lijkt me dan dat zij dat gewoon lekker gaat vergoeden of niet!? :? :? :?

Verwijderd

Je heet toevallig geen Dexter he? O-)

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Lekker agressief meisje :)

nikszolekkeralss.exe

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 01:11:
Je heet toevallig geen Dexter he? O-)
En je zusje Deedee? ;)

Maar fijne ruzies hebben jullie als materialen het moeten ontgelden... :o

Verwijderd

Er is geen geluid meer . De pc herkent het wel maar geeft geen geluid alles gecheckt . HEt is trouwens een Audigy platinum. Als dat kapoet is dan :( ben ik echt verdrietig moet ik maar me me builtin sound leven.( wat niet prettig is)
Lijkt me dat je zus dan een krantenwijk mag nemen, moet ze de boel maar niet slopen.

Verwijderd

Ehhh... vraagje.

Jij bent volgens je profiel zo'n 21. Hoe oud is je zus? Als ze boven de 4 is moet ze toch genoeg verstand in haar kop hebben om te weten dat je zo een apparaat niet op de grond gooit.

Ik vind dit niet kunnen; dit is gewoonweg asociaal. Als ik jou was, zou ik nieuwe onderdelen eisen... zeker een nieuwe harde schijf (nu onbetrouwbaar), en als er krassen op de monitor zitten, moet die ook vervangen worden. En natuurlijk moeten alle nu kapotte onderdelen worden betaald. Ik vind dat ook je ouders dit wel van je zus kunnen eisen.

Sorry hoor, maar dit vind ik niet normaal. Ik heb vroeger ook wel eens ruzie gehad met m'n zus (zelden eigenlijk, en altijd maar om kleine onbeduidende dingen), en ik verdraag véél. Als ze echter m'n PC zou omschoppen, weet ik niet wat er zou gebeuren... waarschijnlijk zou dat leiden tot een ultra-lange staat van bewusteloosheid van m'n zus, gepaard met een aantal botbreuken. Waarschijnlijk zouden mijn ouders me nog gelijk geven ook...

Ik ben niet gewelddadig van natuur, maar in een geval zoals dit zou ik wel mijn zelfbeheersing op een extreme manier verliezen. (En ik sta onder mijn vrienden en kennisen bekend om mijn enorme geduld en zelfbeheersing.)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 01:38 ]

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Is dit niet iets voor Fokker Topic? ;)

Lucky Goldstar

• Mentalist
  • Laatst online: 17-08 16:03

Mentalist

[avdD]

Hiero zelfde... Wie aan m'n pc komt, komt aan mij...

Ik zou nog even checken hoe het staat met de backplate waar je mobo opzit : zit er geen deuk in die contact maakt met je mobo? Als je daar kortsluiting krijgt ben je niet niet blij.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 01:10:
heb me pc nog's grondig gecheckt voor alles. Er zat in deuk in de HD kooi nog net boven de HD . Dat gebeurde toen de monitor erop viel . PC alles in orde behalfe me soundcard . Er is geen geluid meer . De pc herkent het wel maar geeft geen geluid alles gecheckt . HEt is trouwens een Audigy platinum. Als dat kapoet is dan :( ben ik echt verdrietig moet ik maar me me builtin sound leven.( wat niet prettig is)
Koop je toch gewoon een player bij, is alles weer goed. KEn je meteen audigy II halen :9

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

Firepower, ik ben het 100% met je eens.. ik sla ook niet snel, maar zodra iemand mn pc omgooit ofzo omdat die kwaad is, dan komt die niet meer buiten de rest van de week, dan gaak em om de 5 minuten in zn reet neuken, zn tanden eruit slaan enz..
beetje achterlijk dat je zusje dat gewoon doet.. ik zou zowiezo nieuwe monitor, geluidskaart, harddisk, kast(, en misschien nog een leuke 9700pro voor de troost erbij) eisen van je zusje, had ze maar niet zo idioot moeten reageren..

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Volgens mij gaat dit nergens meer over :o

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.