Toon posts:

[WC] Is dit plan een beetje goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Over paar weekjes koop ik mijn nieuwe pc en kwil er watercooling in hebben om over te clocken etc.

De watercooling die ik wil ziet er ongeveer als volgt uit:

Dangerden maze 3 blok
Black Ice 2 radiator
Eheim 1048 pomp
Reservoir..weet ik nog niet
2x 120x120 enermax fan
Misschien nog een vga blokje..moet ik ff kijken.

Is dit een beetje een goeie opstelling? Ik wil zoveel mogelijk trekken uit me nieuwe pc wat waarschijnlijk 800fsb proc gaat worden en het nieuwe asus mobo 800fsb. Dit alles moet passen in een Xaser III kast..gaarne jullie reacties.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Standaard: ga naar de sloop voor een auto-kachelradiator. Veel goedkoper en koelt beter dan zo'n radiator van een shop.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ja de setup is prima, maar waarom vraag je dit niet in het waterkoelingstopic ?

edit : ik zie het al , welkom op GoT :)

[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 12-03-2003 00:24 ]

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:14
als je toch wil kopen koop dan:
klax rev 3.0 blok (check tomshardware voor review)
maxxpert radiator, die is van koper!
pomp is goed 10l/min

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-02 11:48

Shunt

Boe

ik raad je aan om je vraag in dit draadje te posten ;)
daar is het ook voor bedoeld :P
[rml][ WC] Het grote waterkoelingsvragen topic deel II[/rml]

mare ik zou ook voor een sloop rad gaan die zijn rete goedkoop (ik heb vorgie week nog van een cros motor een black ice II gehaald :D (ja als of die merken allemaal speciaal voor waterkoeling radiatoren gaan maken :P)
voor 10 euro :D (zit nu in een maat van mij zijn pc )

[ Voor 8% gewijzigd door Shunt op 12-03-2003 00:28 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
ok maar alles past ook enzow want die radiators zijn nogal langwerpig en ik weet niet of het in de weg zit met die hd brackets (thermaltake xaser 3 style)

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Black Ice is ook gewoon van koper hoor :?

Ik zou inderdaad gewoon voor een sloop-radiator gaan. Meestal zijn die niet groter dan een Black Ice 2. Kwestie van eens meten in je kast en kijken op de sloop.

Maar wil je volgende keer wel eerst eens rondkijken voor je je vraag stelt.. Als je dat had gedaan, had je deze opgemerkt :) [rml][ WC] Het grote waterkoelingsvragen topic deel II[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
die had ik allang 500 miljoen x opgemerkt en ik ben geen noob ofzow alleen praten mensen vaak over je heen enzow dus vond ik het een beter idee om zelf een topic te starten

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Je vraag zal toch echt beantwoord worden hoor.. Dat topic is net opgericht om wildgroei van kleine vragen als deze (NOFI :)) te voorkomen.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 12:37:
die had ik allang 500 miljoen x opgemerkt en ik ben geen noob ofzow alleen praten mensen vaak over je heen enzow dus vond ik het een beter idee om zelf een topic te starten
Maar als iedereen dat gaat doen krijgen we een beetje veel kleine topics met ongeveer dezelfde vraag, he :P

Dat topic is er niet voor niets lijkt me ;)

Een een topic starten voor "hoe is deze combinatie van spullen" is dus niet de bedoeling, of je nou wel of niet een n00b bent :)
Er wordt in dat topic heus niet over je heen gepraat en doet iemand dat wel, kan je diegene daar even op attent maken..

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Pagina: 1