Toon posts:

Unreal 2 kan ik niet installeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja hoor, heb spel ff van buurman geleend, als ik autorun doe met cd 1, dan staat er "play" :?

Als ik play doe, dan zegt ie: "There was an error launching the game!"

Ik heb het spel nooit geinstalleerd. Hij staat niet bij "add/remove program" in control panel ofzo.

Als ik hem wil installeren via setup.exe, dan laadt hij setup en dan zegt hij "confirm uninstall, en vraagt hij of ik ook de save games wil wissen. Als ik dat confirm, dan gaat ie zo van 0% naar 100% en zegt:"InstallShield Wizard has finished performing maintenance operations on Unreal II." Dan klik ik op finish en is er geen kont veranderd.

Ik heb met regedit alles met betrekking tot Unreal 2/II gewist, maar dit hielp ook al niet.

Iemand ideeen :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Kan je van te voren geen andere partitie aan geven? Want hij wil meestal pas dingen gaan verwijderen als je het spel in dezelfde map gaat spelen als voorheen.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niets aangeven. Ik heb alles aangegeven wat hij vraagt/zegt/aangeeft

Verwijderd

Topicstarter
Iemand :?

• Hahn
De cdrom is niet beschadigt? Maak 'm eens goed schoon. En probeer het anders eens op een andere PC, desnoods op de PC van je buurman :)

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
had je misschien nog lager dan directx 8.0 :) ?

• Hahn
donderdraak schreef op 23 maart 2003 @ 16:22:
had je misschien nog lager dan directx 8.0 :) ?
Om een spel te (un)installeren heb je geen hoge Direct X nodig hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
- cd-rom doet het prima, want ik heb hem dus geleend en daar deed hij het gewoon
- heb directx 8.0+ (8.1 of 9.0 ofzo)

Het lijkt dus gewoon alsof het spel ooit gepoogd is te installeren (wat ik mij niet kan herrineren :P) en dat toen fout is gegaan en nu unreal II setup het spel geinstalleerd zit, terwijl er niets van op de pc te vinden is ;(
Pagina: 1