Toon posts:

Geloof jij in ufo's?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net een hele interessante site gelezen over UFOS en lees er momenteel veel boeken over.

Zo had ik laatst ook een boek gelezen van Rael, die gast die ook Clonaid heeft opgezet. Het einde stond me een beetje tegen van dat boek, dan blijkt het allemaal over geldklopperij te gaan. (Villa zo, zwembad zus)

Ik ben benieuwd hoe jullie over dit onderwerp denken. Zijn er al eens UFO's op aarde geweest? Als je de filmpjes zo eens bekijkt, zoals op bovenstaande site dus, dan raak ik wel aan het twijfelen.... :X

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Nah, geloof er niet zo in.

Het feit dat je nooit zelf zoiets meemaakt of dat een kennis van je zoiets nooit meemaakt is al een genoeg bewijs voor mij.

Bovendien zijn het altijd "vage" foto's en het gaat bijna altijd om het stereotype ruimteschip.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar misschien is er een reden voor dat stereotype?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 23:37:
Ik heb net een hele interessante site gelezen over UFOS en lees er momenteel veel boeken over.
Page 3 op die site :X Gimme a fucking break :D

Dit is zelfs voor de HK nog te slap.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik heb eens een documentaire gezien waarin mensen die volgens hun door ufo's ontvoerd waren etc.
Dat die gevoelige waren voor magnetische velden en dat daardoor soms vreemde hersenactiviteiten konden ontstaan tijdens de nachtrust bijvoorbeeld.

Het kon bijvoorbeeld zijn dat een videorecorder of een trafo huisje verder op zichzelf aan schakelde of juist omschakelde.

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:09
Echt super nep.... bij filmpje 2 als hoe hij de camera ook beweegt de " ufo " beweegt gewoon vloeiend mee... echt super nep....

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Verwijderd

Compton: De topicstart voldoet niet aan de eisen die in W&L daaraan gesteld worden. Er is geen argumentatie, geen stelling en geen eigen mening. In W&L is het niet de bedoeling een topic te openen met " wat vinden jullie ervan", je krijgt veel interessantere discussies als je een stelling neerzet, daar argumenten voor aandraagt (eventueel ondersteund door bronnen) en op basis van die argumenten je eigen mening presenteert. Nu is dit topic veel te vrij en ongestuurd, met als gevolg dat mensen met korte reacties komen waar vervolgens niemand iets mee kan, en daar schieten we niks mee op.

Dit topic gaat nu dicht, als je een nieuw topic wil openen mag dat, maar lees dan wel eventjes de policy bovenaan de topiclist door en zorg ervoor dat je topic daaraan voldoet.

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
[ nieuw topic gestart ]

[ Voor 100% gewijzigd door Christiaan op 12-03-2003 00:02 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.