ECS Desknote A-928 HD probleem

Pagina: 1
Acties:

• MrMorePhun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 15:48
Ik ben de eigenaar van een ECS A-928 desknote. Ik heb me een nieuwe HD gekocht met grotere capaciteit en heb de oude reeds verkocht. Nu bestel ik een 2,5" HD bij de pc boer en wil em vandaag instaleren.

Wat blijkt, die ide connector wil nie passen op dat klereding hehe. Blijkbaar zit er daar een andere connector in die desknote. De HD past echter wel in een frame die je dan als het ware in de desknote klikt en dan vastschroefd...

Heeft iemand enig idee of er zo een adapterstuk verkrijgbaar is, of een bezitter van een gelijkaardige desknote mùij meer raad kan geven

De vorige HD was een IBM travelstar 20 GB

Alvast bedankt

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat voor connector zit er op die desknote dan? is dat gewoon een standaard IDE of iets anders?

• MrMorePhun
Op de site van ECS blijkt het te gana om IDE HD's....echter de desknote heeft een soort kliksysteem voor de hd, ipv zoals bij een ide kabel die je er als het ware moet overschuiven is dit een HD die je in een klein frame stopt en in positie klikt in de desknote onderaan

[ Voor 6% gewijzigd door MrMorePhun op 11-03-2003 23:41 ]

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
zijn dat laptops of zo? :? Laptops hebben andere kabels dan gewone kasten..

Verwijderd

Je hebt waarschijnlijk per ongeluk de slede meeverkocht met je oude schijf. 2.5" harddisks hebben allemaal dezelfde connectors! Dus je mis gewoon iets wat op/aan je oude schijf bevestigd zat! Even contact opnemen met de nieuwe eigenaar dus.

• MrMorePhun
ARRRGGHHH Das klote want die kerel zit in het buitenland en heb geen gegevens meer van hem... Dan maar op zoek naar zo een adapterstukje...zucht...

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> OM

• MrMorePhun
Blijkt idd dat er een klein adapterstukje moet zijn die je op de HD mount....Blijkbaar nergens maar dan ook NERGENS te verkrijgen.
Kan iemand mij helpen please, ik ben radeloos en wil er zelfs voor vergoeden

Dit is dus hetgeen ik zoek een ASSEMBLY KIT VOOR HDD:
http://www.desknote.net/hdd.cfm

[ Voor 19% gewijzigd door MrMorePhun op 13-03-2003 18:09 ]

• MrMorePhun
niemand een idee?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wil je niet meer kicken binnen 24 uur? Hoe radeloos je ook bent..
Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

Ontopic: waarom bestel je niet gewoon bij www.desknote.net? Kost slechts e7 + e15 verzend = e22 totaal. Of heb je geen CC?

Verwijderd

Is het nog goed afgelopen?
Pagina: 1