Toon posts:

[MSN] Verklaring voor het feit dat MSN mensen add?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag hoorde ik toch wat raars..

Na mijn werk kwam ik bij mijn vriendin en voordat ik naar werk ging
had ik nog even via MSN lopen chatten met der. Zij had onder dat ik
werkte wat willen zeggen (aangezien ik altijd online ben) ging ze
tegen me praten. Der MSN begon toen raar te doen en logde uit.
Ze probeerde weer in te loggen, maar dat lukte niet en even later
wel. Toen had MSN opeens wat nieuwe mensen ge-add in der lijst
die afkomstig waren van mijn lijst. (nog te volgen?)

Is dit wel degelijk mogelijk? of betreft het hier een bug / virus?
Of is het gewoon niet waar? en kan het helemaal niet?

Ik heb ge-searched, maar daar kom ik alleen dingen tegen over
echte-virussen en attachments en dergelijke..

Heeft iemand hier info over?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Gebruikt 1 van jullie Trillian en wel eens beide op dezelfde PC ingelogd geweest?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
misschien heeft iemand de client 'gehacked' en daarnaa ingelogged onder die MSN naam en allerlei mensjes toegevoegd...

password veranderen zou ik zeggen...

Verwijderd

Topicstarter
nope niemand gebruikt Trillian..

Dat laatste is niet echt van belang denk ik. Het zou raar zijn als iemand die MSN gehacked zou hebben, eventjes mensen hebben toegevoeg en daarna weer zijn 'vertrokken'. Dat is niet echt een goede verklaring. Zoiezo niet, omdat het mensen schenen te zijn, waar ik regelmatig tot vaak mee chat en niet zo maar willekeurig een paar uit de 150 mensen uit mijn lijst..

Verwijderd

Topicstarter
niemand heeft dit nog gehad? of zoiets meegemaakt?

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 19:50
Jep, gebeurt wel eens bij m'n zusjes account, maar wel specifiek op 1 computer waar een oudere versie van MSN opstaat.

Verwijderd

Als je ineens off gaat, daarna weer on en nieuwe gebruikers hebt lijkt mij de meest logische verklaring dat iemand met je account heeft lopen spelen.

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:56
Dit lijkt mij een bug in het microsoft passport. Ik gebruik verschillende hotmail accounts in m'n outlook express en af en toe krijg ik alle emailberichten van de ene account ook in de andere account te zien. Dan gaat ie alles downloaden en heb ik één account er dubbel in staan. Misschien gebeurt dit ook met MSN?

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 11:22
Dit is ook vaak een "feature" van MSN door een fout in je naam te maken (er zijn bepaalde codes voor die er voor zorgen dat mensen je niet kunnen blocken, deze codes zorgen ook hiervoor)

NL: 3x Victron Multiplus II 5000VA, 1x Victron SmartSolar MPPT RS 450/200, 50kWh (3x Yixiang v2 met EVE MB30's) | IT: Deye SUN-15K-SG01HP3-EU-AM2, Deye BOS-G50 Pro (51,2kWh HV)

• manowar
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-07 22:08
Dit is voor het eerst dat ik andere mensen hiermee zie komen. Ik heb dit een tijdje geleden ook gehad. mensen die ik helemaal niet kon (niet van school, prive of CS) en die mensen konden mij ook niet konden , die zomaar in mn msn kwamen. Ik had ze niet toegevoegd en hun mij niet :?. En daarbij dat ze helemaal niet in buurt woonden of mogelijk ooit een keeer de zelfde PC hebben gebruikt

system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..

Verwijderd

Topicstarter
hmm, vreemd..

een echte verklaring is hier nog niet voor dus. Nah ja, rare Microsoft :P

thnx mensen!
Pagina: 1