Toon posts:

MP3 & cue File

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met welke prog kan je het gemakkelijkst een MP3 file opsplitsen in tracks adhv een cue file ?

Tnx in advance

Gr33tz

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

dat heet een cuesheet, geen Que file (een Wat? bestand :P )

Met musicutter kan je dat doen. T is alleen niet aan te raden bij doorlopende muziek omdat je het daarna nooit meer helemaal goed krijgt.
Met CDR-Win kan je ze op CD branden aan de hand van de cuesheet en dan krijgje dus een nette CD in tracks opgesplitst.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[search=mp3 opsplitsen cue]
Heb je al gekeken of hier iets nuttigs tusssen stond? Op GoT wordt wel van onze gebruikers verwacht dat ze eerst zelf een beetje moeite doen voordat ze een topic openen. Zie ook FAQ Forumgedrag - Pre-topic. Indien je dit al hebt geprobeerd en je er om de een of andere reden niet uitkomt, zien we dit graag in je openingspost ;). Andere sites die je kunt proberen zijn Google en Download.com.

Bovendien typo uit je topictitel gehaald :).

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk heb ik al op google es gekeken... heb ook een progske afgehaald, maar het enigste wat da produceert is 1ne file met geruis in...

Ben nie zo een geval da onmiddellijk alles post....

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 00:02:
Natuurlijk heb ik al op google es gekeken... heb ook een progske afgehaald, maar het enigste wat da produceert is 1ne file met geruis in...

Dan nog gelden de dingen die in mijn post genoemd staat. Geef dan aan wat je gevonden hebt, welke topics je tegenkwam in de search en waarom de programmaatjes niet voldeden aan je wensen. Anders blijft het een beetje giswerk voor ons, want wat bij de ene prima werkt en voldoet, kan dat bij jou wellicht niet het geval zijn :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 00:02:
Natuurlijk heb ik al op google es gekeken...
Die resultaten zien wij dan graag terug in je openingspost, precies wat Compubiter ook al zei.
heb ook een progske afgehaald, maar het enigste wat da produceert is 1ne file met geruis in...
Welk progske? :P :+
Mjah, om heel eerlijk te zijn, begint het daar wel een beetje op te lijken.
Pagina: 1