My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Tja dat is dan heel jammer. Ben er niet van gediend dat ze hier blijven staan als ik zou vertrekken.NG schreef op 11 March 2003 @ 22:47:
Als jij jouw posts weg laat halen lijkt het me dat je bepaalde discussies compleet verneukt doordat ze een deel missen.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Oftwel: Je profiel wordt leeggehaald, maar dat kun je zelf ookDe gebruiker is ten alle tijde gerechtigd om zijn/haar account op te zeggen. De gegevens van de desbetreffende account zullen worden verwijderd. De berichten op GoT echter niet, aangezien zij integraal onderdeel uitmaken van de discussies op het forum.
[ Voor 25% gewijzigd door Jaymz op 11-03-2003 22:49 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Correct me if I'm wrong ....
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik heb tijdens mijn registratie Thursday 14 October 1999 00:00 dat niet gehad en heb er later geen update van gekregen. Dat is dus totaal niet rechts geldig wat daar staat.
Verwijderd
Haal je profile leeg en dan is er niks meer aan de hand.
Leuke sig overigens. Voel me meteen aangesproken
En nu is ie weer anders

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 22:53 ]
Dit topic is gesloten.