[Koptelefoon] Zit niet lekker ofzo

Pagina: 1
Acties:

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:13

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Ik heb nu ongeveer een half jaar een Philips koptelefoon, de Philips SBC HP820.

Afbeeldingslocatie: http://www.audiomarket.ru/thumbnail.php?table=product_image_main&id=1489

Ik had m toen nieuw gekocht voor 50 Euro en als ik m lang op heb (> half uur) krijg ik irritaties. Ik krijg last van bovenhoofd (haar is niet lang ofzo, ook geen stekels, alleen met wat gel naar voren) en ik krijg last van mn rechteroor als ik mn oorlel naar boven druk. Met mn linkeroor heb ik nergens last van.

Hij zit voor mij gevoel niet te strak en is ook niet te verstellen.

Hebben meer mensen hier last van of kent iemand de problemen ? En heeft iemand een oplossing om dit te voorkomen/verminderen ?

[ Voor 13% gewijzigd door Sport_Life op 11-03-2003 22:45 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

heb ik ook wel eens, maar dan met de koptelefoon van min disco, maar die is ook niet echt voor nomaal luisteren gemaakt, dees wel.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:43

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik heb hem ook en heb er echt geen problemen mee. Zit perfect.

Tweakers Discord

Verwijderd

heb ik ook, bij ALLE KOPTELEFOONS.. , ik leg hem dan in "me nek" en zet het volume wat harder...

/edit: en geloof me dat ik ook goede/dure koptelefoons heb getest, want we hebben hier een sennheiser liggen van 300euro en die vind ik gewoon niet lekker zitten..

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 22:51 . Reden: ff sennheiser drama toegevoegd :P ]

Verwijderd

jah dat kan best, heb ik ook wel eens last van gehad bij een oude koptelefoon, en idd gewoon op je nek leggen en et volume>...iets anders zou ik ook niet weten :?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:13

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Ah dan ben ik gelukkig niet de enige :D
Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 22:48:
jah dat kan best, heb ik ook wel eens last van gehad bij een oude koptelefoon, en idd gewoon op je nek leggen en et volume>...iets anders zou ik ook niet weten :?
mag ik weten met welke je er wel last van had en welke niet ?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Pagina: 1