HLPDSK als mod. Ik heb mijn vraagtekens.

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[rml][ auto] dreeke goes GTI, waar moet ik op letten[/rml]

HLPDSK is dermate geirriteerd aan mij omdat ik hem iets wil proberen bij te brengen dat hij waarschuwingen gaat uitdelen omdat ik hem een persoonlijk bedankje geef. Tja eigenwijs is ook wijs natuurlijk maarja.. ik biljf niet iemand proberen te laten inzien dat je zonder bepaalde ervaringen een stukje mist.

Ik heb hier echt mijn vraagtekens bij.

Ik kan veel mods hier goed hebben en vind ik dat ze goed werk verrichten maar ik hoor nu toch van meerdere mensen dat HLPDSK toch wel erg erg rottig bezig is enkel omdat zijn naam rood is.

Ik heb dus een een zogenoemde flame geuit volgens hem waar hij schijnbaar op zat te wachten. Ik wacht nog op mail, zal wel waarschuwing zijn. Ik zie graag dat deze ingetrokken word.

En ja ik sta graag open voor een discussie, niet met Dhr. hlpdsk omdat deze nu na een aantal maanden/jaren toch wel zijn kruit verschoten heeft.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

Kun je dat niet beter in A61 uitvechten :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:34

BrZ

Traag schreef op 11 March 2003 @ 22:12:
Kun je dat niet beter in A61 uitvechten :?
In A61? waarom niet gewoon per mail of via de bemiddelaar ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:35
Vragen over mod's en het ongedaan maken daarvan mogen naar bemiddelaar@tweakers.net .

[ Voor 6% gewijzigd door LuNaTiC op 11-03-2003 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie de emaiadres van eskimootje :)

Dit topic is gesloten.