Verwijderd

Topicstarter
ik zie de laatste tijd veel van die gozertjes met een gsm en digicam in 1....zoals een nokia 7610 ofzo en ericsson T68i met camera erbij etc etc....heel leuk enzo maar is dat nou echt mooie kwaliteit???? of is het echt pure bagger..
ik heb zelf een T68i en vind het toch wel veel geld zo'n camera ervoor...al gauw 200 euro en dan verwacht ik toch wel redelijke kwaliteit eigenlijk maarja wie ben ik...

naja heeft iemand hier ervaring mee??????

Greetzz

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

de kwali van die camera's is inderdaad (d0h) om te huilen. als je echt gewoon fototjes wil maken geef dan het extra geld uit aan een gewone camera :)

b.t.w. vergeet niet dat het mms'en binnenkort ook geld kost..

Stop uploading passwords to Github!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Is genoeg over te vinden: de kwaliteit is tegenwoordig redelijk, je hebt dan in het beste geval, als er veel licht aanwezig is een semi-scherp plaatje van 640x480 met een aantal kleuren.

Voor 50 euro heb je een losse digitale camera van vergelijkbare kwaliteit (maar dan kan je ze niet meteen versturen)

Voor 200 euro heb je een redelijk 2 megapixel toestel met een macro mode, flitser, LCD verwisselbaar geheugen.

200 euro voor zoiets vind ik echt teveel, ik zou er hoogstens 100 euro voor over hebben, als ik geen digicam zou hebben.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
ik hoorde dat je ook alleen maar mms-jes kan sturen naar iemand met de zelfde provider.... (klopt dat?? ) :/

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:09

MaDLiVe

.-Observer-.

XoiN schreef op 11 March 2003 @ 22:19:
ik hoorde dat je ook alleen maar mms-jes kan sturen naar iemand met de zelfde provider.... (klopt dat?? ) :/
Yes maar daar werken ze momenteel hard aan.

De kwaliteit van de cams op tellie's is idd lang niet vergelijkbaar met een gewone digicam :D

Khep een cam bij mijn s55 en die maakt foto's op 0.3MP@640x480. Op zich wel redelijke kwaliteit. Leuk voor snelle party foto's.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen