Beveiliging internetexplorer

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• EternalDragon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03-2013
Op het kantoor waar ik stage loop gebruiken ze windows NT systemen. Zoals je het weet worden alle aplicaties goed beveiligd tegen onbevoegd gebruik door inlognaam en password.
Dit geld ook voor internet explorer! Ik heb het internet nodig voor mijn opdrachten en mijn begeleider heeft er ook geen problemen mee, alleen heeft hij zelf niet de inlogcodes voor het internet. Er is wel een collega die de codes heeft en voor me inlogd als hij zin heeft! Dat is erg irritant :( ! Dit doet hij door in te loggen zonder de inloggegevens op te slaan. Nu vroeg ik me dus af wanneer ik ingelogd ben, of ik zijn inlognaam en code kan traceren! O-) Hierdoor ben ik niet meer afhankelijk van hem! 8)

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:30
Als jij op je stage Internet nodig hebt, is het toch alleen maar logisch als jij die gegevens ook krijgt? Vind het een beetje raar als je op zo'n punt wordt tegengewerkt...

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Normaal horen IE vragen in Software Algemeen, echter in verband met Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #security doe ik deze dicht, want dit is niet de bedoeling van GoT. Dit kun je het beste uitzoeken met je collega, want op GoT kunnen een hoop mensen met kwade bedoelingen meelezen ;). Sorry, feestje gaat niet door :).

[ Voor 5% gewijzigd door Compubiter op 11-03-2003 22:10 ]

Dit topic is gesloten.