* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Wat heb je zelf al geprobeerd? Al andere drivers getest bijvoorbeeld (of de huidige drivers opnieuw installeren)?
Wat heb je zelf al geprobeerd? Al andere drivers getest bijvoorbeeld (of de huidige drivers opnieuw installeren)?
Ik heb nog niet veel geprobeerd inderdaad omdat ik geen idee heb waar te beginnen... driver lijkt me sterk omdat ik daar niks aan gewijzigd heb en alles het gisteren nog deed....thats why....
Ja, maar ergens zit er toch iets fout, dus proberen kan nooit kwaad. En met jouw manier van redeneren kom je nergens met het oplossen
Je geeft zelf aan dat je winxp gebruikt.
Dat heeft de nare eigenschap op eigen initiatief wel eens drivers te updaten. (deze optie kan je overigens uitzetten)
Misschien is dit bij jou ook gebeurt.
Dat heeft de nare eigenschap op eigen initiatief wel eens drivers te updaten. (deze optie kan je overigens uitzetten)
Misschien is dit bij jou ook gebeurt.
Ik heb dus het programma van Matrox opnieuw gedownload en geinstalleerd... met als gevolg dat ik geen enkele tv zender meer geinstalleerd krijg.... doet helemaal niks meer!
Heb al 3 keer geinstalleerd.... help?
Heb al 3 keer geinstalleerd.... help?
wat heb je bij matrox gedl?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Heb je toevallig windows xp service pack 1 er opstaan? Het is een redelijk bekend probleem dat in XP SP1 sommige in/out-puts van geluidskaarten nog wel eens na bepaalde tijd gemuted worden... ik weet het zelf niet zo goed, maar ik heb dit gehoord van een Terratec hotline medewerker.
Heb inderdaad XP sp1. Heb alle Matrox drivers en vid. tools al geupdate.... voorlopig weinig resultaat
heb je de oude drivers vewrwijderd met het tooltje van Matrox?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
This utility is used to uninstall all Matrox software, including display drivers, Powerdesk software and video capture/editing software ("Matrox Video Tools") in Windows 95, 98, ME, NT and 2000. Zal wel niet geverified zijn voor XP. ftp://ftp.matrox.com/pub/mga/utils/pd_unin201.exe
Pagina: 1