Ik heb de oude Deskjet 850C van me vader gekregen - maar de "eet" het paar niet echt goed meer op. nu dacht ik - misschien kan je die (3) wieltjes wat opschuren die het papier de printer "induwt" - is dat wel een goed idee, of is er misschien een betere manier voor om dit te verhelpen
Ik heb op mijn werk "opruw"-kits gehad van HP zelf, alleen die ik had waren voor 6xxC series (Als je 850C een "proffesionelere" 690C is, dan past het bij die ook). Alleen die kits werkten ook niet zo heel erg geweldig. Deskjets kun je beter gewoon wegmikken als ze géén zin meer hebben, vaak zijn ze dan gewoon "op".
20*350ZO45°
Een echte andere optie heb je niet... je kunt het dus altijd proberen... En anders kun je proberen ergens van die wieltjes vandaan te halen (oude printers etc...) en ze te vervangen...
Wat houd zoon "opruw"-kit precies in - ik heb doe hele site van hp.nl afgezocht maar kan er niks op vinden - kan je zelf niet zoon kitje maken - wat is het precies
Ik weet niet precies hoe die wieltjes er uit zien, maar bestaat zo'n 'kit' niet gewoon uit schuurpapier?
ik heb zo'n apparaatje gekregen.. een zwart ding met een soort schuurspu lerop of zo. Diem oest ik dan in mijn deskjet leggen, een paar keer laten draaien en dan zou hij het weer moeten doen of zo. Ik heb het nooit begrepen, want het was in het duits (we woonden oten in duitsland) maar ik geloof wel dat het enige effect heeft gehad.. jullie hebben datding zeker nooit legaal geregistreerd? Wij kregen hem gewoont huis gestuurd voor zover ik weet.
heb het ook wel ns gehad (met 640c), toen hielp het gewoon om t ding goed schoon te maken, stofzuigen. En de wieltjes had ik afgenomen met acceton. Werkte prima.
Verwijderd
Het is gewoon belangrijk dat er geen stof en troep op de wieltjes ligt, er is geloof ik ook wel spray voor dit soort karweitjes!
Wat er was gebeurt: we hadden van dat super hoogglanspapier ofzo een keer gehad - toen waren die wieltjes vies geworden - heb ze schoongemaakt met wasbenzine - en nu werkt het weer dus thx ppl
Pagina: 1