[DVD] MP3 DVD's maken. Indeling?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-03 22:59
Ik ga morgen ff een aantal CD's in MP3 op een DVD'tje fikken, maar nu vroeg ik me af of ik dan nog de albums op een een of andere manier bij elkaar kan houden. Zodat je een album kan selecteren en daarin de aparte tracks. Zijn hier programma's voor, of kan het ook gewoon met Nero. De search zegt hier niks over.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-03 15:46
Gewoon een goeie dirstructuur. In elke dir dus de MP3tjes, samen met een .pls (playlist) file... en dan fikken met Nero oid.

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-03 22:59
DJSmiley schreef op 11 maart 2003 @ 21:19:
Gewoon een goeie dirstructuur. In elke dir dus de MP3tjes, samen met een .pls (playlist) file... en dan fikken met Nero oid.
Het moet wel op een normale dvd-speler afgespeeld kunnen worden (had ik er even bij moeten vermelden |:(

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Zo kort mogelijke bestandsnamen gebruiken. Een hoop DVD spelers rangschikken de MP3s op DOSnamen.
Of je moet idd met goede playlists gaan werken.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-03 15:46
kaandorp schreef op 11 March 2003 @ 21:24:
[...]

Het moet wel op een normale dvd-speler afgespeeld kunnen worden (had ik er even bij moeten vermelden |:(
ow.. ;)

In dat geval ben ik ook wel benieuwd, is mij namelijk nog niet gelukt...DVDspeler wil wel MP3-CD, maar MP3-DVD doettie niet.. (MP3 Collection :X)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Dit heeft niks met OM te maken. Kijk eens in de OM FAQ voor meer linkjes en info :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.