pc doet niks meer :(

Pagina: 1
Acties:

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
als ik de pc aan wil zetten doen de ventilators het voor 3 sec daarna geeft ie alleen maar piepjes (korte toon)

dit zegt mij dat er bijv iets niet klopt met moederbord vga moederbord of cpu

mijn collega had wel nadat ze een URL
geopend had de stekker eruit getrokken ivm met dat deze url er voor zorgt dat er 100en vensters woder geopend en dat ze niet wist hoe en wat

de pc is een HP pavilion 760

Kan het zijn dat de pc is stuk gegaan doordat ze de stekker eruit heeft getrokken??

of is het mogelijk dat deze URL dus softwarematig de pc kapot heeft gemaakt????

zover ik weet kun je met software geen hardware mollen

en al is hier niet eens van echte software te spreken doordat hij alleen maar lege vensters opend

maar toch bestaat deze mogelijkheid???

http://raptr.com/Doppert/about

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je deze al doorgelezen en geprobeerd :?

Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen

btw die link even weg halen ;)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:28

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Leuke site :)
In ieder geval kan die URL je pc niet kapot gemaakt hebben, anders was de mijne het ook wel. Lijkt me de eerder dat die "stekker" truuk toch iets heeft beschadigd.
Kan/mag je er zelf in knutselen? Haal anders alle overbodige kaarten e.d. eens er uit en probeer het nog eens.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Doppert
nou ze heeft nog 3 dagen garantie dus knutselen zit er nou nog niet bij

maar ik vind het wel asociaal dat ze bij hp helpdesk 0.10 € p.m. zijn gaan vragen en je leuk mededelen dat de wacht tijd 45 min bedraagt

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
probeer anders eens je CMOS ff te clearen

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:28

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Doppert schreef op 11 March 2003 @ 20:45:

maar ik vind het wel asociaal dat ze bij hp helpdesk 0.10 € p.m. zijn gaan vragen en je leuk mededelen dat de wacht tijd 45 min bedraagt
Dan toch maar lekker afblijven, de service desk bellen en zeggen dat "ie het ineens 's morgens niet meer deed". Garantie heb je niks voor niks, hier moet een PC best tegen kunnen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Doppert schreef op 11 maart 2003 @ 20:45:

Helpdesks zijn idd niet de meest ideale dingen maar goed dat terzijde,

je heb niet voor niets garantie :), als je iemand krijgt heb je dus het recht op een vervanged product, dat scheelt ten eerste jou een hoop uitzoek werk, en bovendien is het dan hun probleem geworden, (daar betaal je uiteindelijk voor), dus mijn tip, Mailen of bellen, en dan je op je garantie beroepen :)

suc6

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 11:42
Hmm, ik weet niet of dit onder garantie valt. De stekker eruit trekken is namelijk geen standaard/normaal gebruik...

• Doppert
de computer wilde wel een paar dagen nadat de stekker uit was getrokken niet meer starten

Pagina: 1