Toon posts:

[Win98] systeembronnen: 38%beschikbaar *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe in hemelsnaam kan dit.. ik heb nog niet zo gek lang geleden alls verwijdert en er weer opnieuw opgezet.. hoe kan het dan dat me systeem ineenkeer zo slecht presteert.

ik draai win98 se 512mb intern geheugen, en 1ghz AMD thuderbird proc.

please help.. zelfs me browser reageert tagger langzaam

• Caerbannog
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-12-2024

Caerbannog

Let's make better things.

4rusje misschien? al es onze vriend norton of mcafee geprobeerd?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:40
Windows98 geeft toch problemen met 512 MB ram of meer? is dit daar een voorbeeld van ofzo :? :)

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

memory leak :? , al gezocht naar een patch.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 20:04
Wat is "niet zo gek lang geleden"??

zoals Caerbannog zei kan het idd een virus zijn, of misschien draai je gewoon te veel software tegelijk..

Zelf kom ik in windows soms ook gewoon bij 50% over..
(heb 512mb intern en 18 januari voor het laatst geformatteerd)
Dus dat is ook best mogelijk..

Wat draai je allemaal tegelijk om bij die 38% te komen?

Verwijderd

Topicstarter
software.. denk het niet.. hij is al zolaag als ik hem opstart, dus kan ik dan geen photoshop meer draaien.. het gaat wel.. maar hij trekt het net.. en ik heb al een paar keer de virusscanner gerunt afgelopen week

• Caerbannog
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-12-2024

Caerbannog

Let's make better things.

hmmmm.... heb je quarterdeck cleansweep draaien?? (zijn er eigenlijk nog wel mensen die dat gebruiken tegenwoordig??). Cleansweep slurpt op sommige pc's ook enorm veel op. Welke viruskiller heb je? Op mijn pc draait bijvoorbeeld norton goed, terwijl norton op m'n broer's pc niet vooruit te branden is.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je was het OS vergeten in de topictitel, zie WOS Policy. Ik doe het wel even voor je :P

Wat voor programma's draaien er op het moment? (Ook op de achtergrond, zie bijv. even msconfig). Trouwens is systeembronnen niet enkel geheugen.

edit:

Silverstar: sorry baas :P

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 11-03-2003 21:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Zou je dat dan voortaan in de topictitel tussen [] willen zetten? Dan weten we in ieder geval direct om welk OS het gaat, is wel zo overzichtelijk. Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

offtopic:
F_J_K!!!! AF :( :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 21:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
jah srry.. ik zag het toen ik dit topic net poste.. maar ik kan het met de edit button nie meer veranderen helaas.

ff kijken onder msconfig:
-Scanregistry
Taakconsole
OEMCleanup
SystemTray
LoadPowerProfile
EM_EXEC
NAV Agent
CMESys
NvCplDaemon
nwiz
LoadQM
mdac_runonce
razertra
LoadPowerProfile
ScriptBlocking
Tablet
ZoneAlarm

dat was het, note: ik heb er net al een paar uitgeschakeld. die ik niet nodig vond en hij stijgt maar tot 52%, een weekje geleden was dit nog boven de 80%, ik vind het maar raar.

Wat ook raar is dat internet explorer zo sloom is.. als ik nu bijv in het reply text vak iets intypt dan duurt het een paarsec voordat de letters er inkomen.. dit is sinds een paar dagen zo.. en na 10 minuten kan ik al amper scrollen.. omdat het zoo schokkerig gaat, dat ik het scherm zie opbouwen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 21:19 . Reden: iets vergeten ]

Pagina: 1