[YABB SE] smilies doen het niet.

Pagina: 1
Acties:

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:40
Hey,

Ik heb nu ik een nieuwe webhost heb met MySQL support een YABB SE forum gemaakt. In het begin had ik versie 1.5.0, maar die werktte van geen meter. Toen heb ik op aanraden 1.5.1RC1 build 44 geïnstalleerd. Alles werkt nu wel op 3 dingen na.

1) Er gebeurd helemaal niets wanneer ik op mijn PC op een smilie klik, wanneer mijn vader dit doet krijgt hij de vraag of hij foutopsporing wil starten

2) Ik krijg op heel veel pagina's onderin mijn IE toolbar de tekst "de pagina is gereed, maar met fouten"

3) Mijn vader krijgt als hij een bericht typt bij iedere letter die hij intypt de vraag of hij foutopsporing wilt starten

Wat ik zelf geprobeerd heb:

- Verschillende versies van YaBB SE geïnstalleerd, allemaal al meerdere keren.
- Bericht gepost in de YaBB SE comunity.

Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen? Of heeft iemand hetzelfde probleem?

edit:

Mag ik hier een linkje posten naar mijn forum, met de gegevens van een evaluatie account?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Er zitten dus javascript fouten in. Kijk eens of er niet een of ander .js bestand mist ofzo. Die foutmeldingen kunnen best wat vertellen. :)

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Ben je van plan om zelf in de code te gaan duiken? Anders hoort dit topic beter in SA thuis, onder de noemer "problemen met installeren van software" ;)

Maar dat mogen ze dan uiteindelijk in Webdesign & Graphics bekijken, want JavaScript problemen horen hier in ieder geval niet thuis. Zie ook [b]HTML, JavaScript en Flash topics *13-01*[/]

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:05
Zoals drm al aangeeft: Ga je er zelf aan vrutten? Zo nee gaat dit echt naar een ander forum want dit is niks voor W&G :)

Heb je al gezocht in op de website van YaBB zelf?

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:40
Gert schreef op 11 March 2003 @ 23:40:
Er zitten dus javascript fouten in. Kijk eens of er niet een of ander .js bestand mist ofzo. Die foutmeldingen kunnen best wat vertellen. :)
drm schreef op 12 March 2003 @ 00:12:
Ben je van plan om zelf in de code te gaan duiken? Anders hoort dit topic beter in SA thuis, onder de noemer "problemen met installeren van software" ;)

Maar dat mogen ze dan uiteindelijk in Webdesign & Graphics bekijken, want JavaScript problemen horen hier in ieder geval niet thuis. Zie ook [b]HTML, JavaScript en Flash topics *13-01*[/]
willem169 schreef op 12 March 2003 @ 00:14:
Zoals drm al aangeeft: Ga je er zelf aan vrutten? Zo nee gaat dit echt naar een ander forum want dit is niks voor W&G :)

Heb je al gezocht in op de website van YaBB zelf?
Ja, ik had al gezocht op de site van YaBB, en in dat forum, en daar heb ik nu eindelijk (eindeloos veel forums, in verschillende talen) de oplossing.

Ik heb
/usr/local/psa/home/vhosts/{knip}/httpdocs/forum/UBBC.js
verandert in
http://www.{knip}/forum/ubbc.js
dat kan verandert worden in settings.php, dus het is toch nog een beetje een PW topic :P

Allemaal bedankt voor de hulp!

En sorry, ik had eerst die 32 YaBB forums moeten doorkijken, dan was ik ook op de oplossing gekomen

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+