Toon posts:

[Mohaa] Krijg geen verbinding met server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen weekend met een paar man Mohaa over het netwerk zitten spelen, was uiteraard super. Nou wil ik thuis over het internet gaan spelen, maar dat werkt dus niet. Ik krijg de hele tijd de melding "connection timed out", allemaal leuk en aardig, maar ik snap niet waarom, ik heb hier immers de beschikking over kabelinternet en heb kazaa uitgeschakeld zodat er geen ongewenst internet verkeer is.

Wat doe ik fout?

Situatie:

Chello internet -> Server -> Mijn pc

op de server wordt internet gedeeld via WinRoute Pro, schakel ik dit programma uit heb ik ook geen internet, dus automatisch al helemaal geen spel over internet.

Verwijderd

En op een andere PC word ook niet gedown of geupload? Zorg ook dat je firewall uit staat.

Verwijderd

Topicstarter
word nergens geupload, firewall uitzetten? hoe doe ik dat?

Verwijderd

heb je wel patch 1.11?

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Je moet idd de patch eroverheen halen. Anders kun je, als je gamespy gebruikt, ook instellen dat je alleen servers krijgt die zonder patch draaien.

Ja doe maar.

Verwijderd

Topicstarter
Gamespy doet al helemaal niks bij mij, dat &%$ programma start niet eens meer op nadat ik de update (van gamespy) heb geinstalleerd

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02 14:09

Pubbert

random gestoord

dat gamespy prob heb ik ook

-> www.udpsoft.com/eye
the all seeing eye downloaden, is hetzelfde als gamespy, ietsje minder uitgebreid, maar geen banners.

over je mohaa probleem: Stel de juiste internet verbinding in (cable dus) bij multiplayer options. Zorg dat je patch 1.11 geinstalled hebt -> http://mohaa.ea.com

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Pagina: 1