Ik heb een probleempje. De applicaties (word, outlook etc.) starten traag op of hij gooit soms programma's eruit (crash) als mijn laptop aan het netwerk hangt. Is ie losgekoppeld, dan gaat het gewoon allemaal normaal. Anyone??
Verwijderd
heb je drive's gemapped o.i.d. ? 10 MB kaartje op 10/100 MB switch of hub wil ook nog wel eens voor problemen zorgen....
10 MB kaartje in die laptop bedoel je?Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 19:47:
heb je drive's gemapped o.i.d. ? 10 MB kaartje op 10/100 MB switch of hub wil ook nog wel eens voor problemen zorgen....
10 Mbit ja.
Heb je dus een 10 Mbit kaartje aan een 10/100 Mbit Hub of Switch hangen o.i.d.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik wil niet vervelend doen, maar is het niet meer een netwerk probleem?Predator schreef op 11 March 2003 @ 19:56:
PNS -> WOS
Nog andere ideeen verder?
[ Voor 8% gewijzigd door Voxie2 op 11-03-2003 20:09 ]
Ja, op de laptop zijn mappings en op de pc waar de applicaties traag gaan ook. Hoezo, maakt dat uit dan? Moet toch gewoon kunnen??Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 19:47:
Pagina: 1