waat NTU te koop ??

Pagina: 1
Acties:
  • 864 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModmaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

Topicstarter
ik loop me nu al 2 dagen wezenloos te zoeken naar een NTU, voor de stommelingen onder ons een Network Termination Unit :P ik heb deze nodig voor het volgende:

Quicknet levert hier internet via de kabel, die stoppen zo'n fijne optimizer op de cai doos :) en we hangen er een modem aan en we hebben internet :P

simpel.....

nu heb ik sind 2 weken een nieuwe receiver en ik had afgelopen weekend eindelijk eens tijd om de radio eens op de kabel aan te sluiten, zo gezegd zo gedaan, men neme de afstandsbediening en gaat op zoek naar zenders..............niks te vinden :(

de optimizer filtert dus het radiosignaal uit de kabel :( dus ik bellen met de helpdesk, die konden mij dus vertellen dat dat klopte en dat ik een NTU nodig had, maar die verkopen ze niet, alleen bij nieuwe abbonees wordt een NTU geplaatst.
ik zoeken en zoeken, nergens zo'n ding te vinden :? alleen de leverancier btibremi

http://www.btibremi.nl/br...ct/framesetproductnl.html

ik moet dus de NTU 862/35 hebben, iemand enig idee waar ik zo'n ding ken kopen :?

get rich or die try'in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anders neem je contact op met de kabelmaatschappij. Zij kunnen de NTU vervangen. Overigens zijn er vele bedrijven die NTU's maken maar meestal worden deze alleen uitgegeven via kabelmaatschappijen als UPC, Casema en Essent Kabelcom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModmaN

ModmaN

Damn i'm good

Topicstarter
dat is het prbleem nu juist, ik heb nog geen NTU dus ik zal een nieuwe moeten hebben, en onze kabelmaatscjappij wil ze niet leveren :(

get rich or die try'in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Stap over van kabelmaatschappij

Of ga kijken wat er bij de buurman in de meterkast hangt en kijk of je ze kan bestellen bij de leverancier.

Trouwens wel lullig dat ze zo`n ding niet leveren want nu kan je geen gebruik maken van de dienst radio alhoewel je er wel voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ModmaN

ModmaN

Damn i'm good

Topicstarter
ook overstappen is een probleem, er is hier niks anders :( ik heb al bij kennissen gezien dat er een ntu in de meterkast hangt, en ook die komt bij multikabel vandaan. ik ga morgen gewoon weer de stad af en anders bel ik de importeur wel

get rich or die try'in