[XP] Kan onbekende bestanden niet openen

Pagina: 1
Acties:

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Ik moet voor een werkstuk een PDF bestand downloaden (van iets minder dan 1 mb), dat gaat verder wel goed, maar als hij klaar is dan staat er: "Windows kan het bestand c:\documents & settings... etc...... niet vinden. Controleer de naam en ....". Als ik kies voor opslaan als dan is de file enkele kb's en geeft ie dezelfde foutmelding bij het openen.

Op een andere pc doet ie het wel goed.

Ik zit hier met Win XP (SP1) en IE 6 met de nieuwste updates.

[ Voor 14% gewijzigd door Sport_Life op 11-03-2003 19:47 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:59
Rechter muisknop » opslaan als...

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

-Fallout- schreef op 11 March 2003 @ 19:46:
Rechter muisknop » opslaan als...

Je onderitel bij je icoon past goed bij deze reactie

Het probleem doet zich al voor als hij bestanden op deze manier opslaat ... :/

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Heb je het al met andere PDF bestanden of totaal andere bestanden geprobeerd?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 15:19
Probeer het eens via een FTP manager te downloaden (als dat mogenlijk is) of kopieer de URL naar een download manager (bijv. DAP)

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
DeMoN schreef op 11 maart 2003 @ 19:48:
Heb je het al met andere PDF bestanden of totaal andere bestanden geprobeerd?
Andere bestanden lukt wel, er staan meerdere PDF bestanden in dezelfde directory die ik allemaal niet kan downloaden (wel met andere pc dus het ligt aan mijn pc)

Ik kan even niet zo snel andere PDF bestanden vinden om te testen...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

eMAeRCe schreef op 11 March 2003 @ 19:52:
[...]

Andere bestanden lukt wel, er staan meerdere PDF bestanden in dezelfde directory die ik allemaal niet kan downloaden (wel met andere pc dus het ligt aan mijn pc)

Ik kan even niet zo snel andere PDF bestanden vinden om te testen...
http://www.koopeenpolis.n...Aansprakelijkstelling.pdf

Lukt die? Deze site ken ik omdat ik hier wat van moest hebben op mijn werk vandaag.

Zijn het misschien erg vreemde bestandsnamen die je moet downloaden? Ik bedoel zoiets als 3252363426346ergheroije568536egergt.pdf ?

:)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Na installatie van Acrobat reader werkt het weer |:( Was vergeten na een reinstall van windows dat AR er niet meer op stond :(

Maar toch vaag dat hij ze dan niet wil downloaden, normaal als ik een onbekend bestand download opend windows zo'n openen-met schermpje :). En bij de andere pc download hij ook gewoon zonder dat Acrobar Reader erop staat.

Iig tnx 4 replys, ik ga weer verder met mn werkstuk :Y) :O :z
DeMoN schreef op 11 maart 2003 @ 19:54:
[...]

http://www.koopeenpolis.n...Aansprakelijkstelling.pdf

Lukt die? Deze site ken ik omdat ik hier wat van moest hebben op mijn werk vandaag.

Zijn het misschien erg vreemde bestandsnamen die je moet downloaden? Ik bedoel zoiets als 3252363426346ergheroije568536egergt.pdf ?

:)
Een van de bestanden: http://www.cdja.nl/politiek/formatie.pdf

[ Voor 39% gewijzigd door Sport_Life op 11-03-2003 19:59 ]

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

code:
1
2
3
4
5
6
7
  File: "formatie.pdf"
  Size: 6792            Blocks: 16         IO Block: 4096   Regular File
Device: 1641h/5697d     Inode: 1161912     Links: 1
Access: (0664/-rw-rw-r--)  Uid: (  501/megalodon)   Gid: (  501/megalodon)
Access: Tue Mar 11 20:35:58 2003
Modify: Tue Mar 11 20:35:43 2003
Change: Tue Mar 11 20:35:43 2003

Toch blijft het een klein bestand. Dit heb ik dus met "Save As" gedaan en ik gebruik niet een Windows. Misschien ligt het dus toch lekker aan hun :P

edit: Hmm.. file lijkt toch te kloppen..

Ok .. maja.. het is opgelost!! Whatever ;)

[ Voor 11% gewijzigd door DeMoN op 11-03-2003 20:39 ]

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Ff een kick, ik heb er nu weer last van.
Dit keer geen pdf bestand, maar een (voor windows onbekende) bin-file :(. Er komt precies dezelfde foutmelding. De bin file is wel gewoon originele grote en met de bijhorende cue file kan ik m wel gewoon openen. De bin file 'openen met' werkt ook niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Sport_Life op 17-03-2003 22:27 ]

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Die moet je branden op CD :P Met Nero e.d. ;)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Of met ISOBUSTER brand niet maar je kan hier zowat alles mee openen en bekijken. :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Het is zo simpel. Voor ELK bestand wat Windows niet kent zal het OS vragen met welk programma het moet worden geopend zodra je het betreffende bestand aanklikt. Voorkeuren waarmee bestanden worden geopend kun je uiteraard opgeven en opslaan.

ARME AOW’er

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Ehm ja zouden mensen even de startpost goed willen lezen ? :) Ik krijg dus ipv zo'n 'openen met' scherm de melding: "Windows kan het bestand c:\documents & settings... etc...... niet vinden. Controleer de naam en ....".

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tools -> Folder Options -> File types -> Het filetype waar het misgaat -> Advanced -> Open aan klikken, edit, dan de %1 in de tweede witregel tussen " " zetten:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/blackd/acdsee.jpg

Misschien dat dat helpt?

[ Voor 7% gewijzigd door blackd op 19-03-2003 09:41 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1