Asus A7N8X schijnt snel kapot te gaan???

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Topicstarter
Ik was vanmiddag bij Norrod om een Asus A7N8X te halen maar die waren op, maar de verkoper adviseerde me om er eentje te halen met een VIA chipset omdat de Asus met Nvidia chipset snel kapot gaat.
Nu heb ik al met search wat gezocht en ik kwam inderdaad een aantal mensen tegen die hem al kapot hadden, maar nu zijn er natuurlijk ook eeuwig veel tweakers.
Weten jullie er toevallig wat meer van, is die A7N8X nu echt snel kapot of wat.

Ja, ik weet dat er een Asus A7N8X topic is, maar als ik dat daar vraag krijg je nooit veel reply's doordat je na 1 pagina al van allerlei zooi door elkaar hebt staan. Dus mods, plzzzz no lock :>

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Natuurlijk zegt die verkoper dat, aangezien jij dan een ander bordje meeneemt (hoopt 'ie)

De Asus A7V8x (met VIA) heb ik overigens al wel weer een aantal keren kapot zien gaan.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gewoon kopen die hap (al is het bij een andere goeie winkel), ik vertrouw nooit op het advies van een 'verkoper'. En als er veel mobo's kapot gingen van dit type dan had Asus dit type allang niet meer verkocht imho :)

Maar je kan altijd nog voor een compleet ander mobo gaan met een nForce chipset ( wat imho beter is dan de meeste VIA chipsets ).

C:\>_

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

A7v8x heeft meer problemen dan de A7n8x voor zover ik weet ieg :)
Maar kapot gaan.. Tja, kdenk neit dat de een eerder kapot gaat dan de ander :)

A7n8x is ieg sneller!! En kan ook Bartons aan met 400 mHz bus dacht ik :) (nja, de latere revisies ieg :) )
Maar schiet me niet neer als dit laatste niet klopt ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Okyah op 11-03-2003 18:50 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Damn.. dat er nog mensen in zo'n verkooptruc trappen! Gelukkig was jij zo snugger om het ff hier te vragen!

Hij wilde natuurlijk jou gewoon een bordje verkopen dat hij op voorraad had.. Tja en geef hem eens ongelijk ;)

• Ed_Capone

Ed_Capone

Topicstarter
Heb ook tegen hem gezegd dat ik hem donderdag (dan zouden ze binnen komen) wel op zou komen halen. Maar dacht toch maar even vragen zou het toch waar zijn dan laat ik hem liggen.

Verwijderd

Ik ben de trotse eigenaar van een a7n8x deluxe.
Ik heb hem al sinds eind november,en er nog nooit wat mee gehad.

Verwijderd

Ik heb er thuis een die sinds ik hem heb (gekocht toen ze net beschikbaar waren in de US) 24/7 aanstaat. Nog nooit een probleem gehad, ook niet na een per ongeluk veroorzaakte kortsluiting. Mijn beste bordje ooit!

/me hoopt natuurlijk dat hij dat nu niet gejinxt heeft... :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 18:57 ]

• Ed_Capone

Ed_Capone

Topicstarter
\me ff weg, verw8 de komende 2 uur geen reply van me

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Helaas voor je geef ik geen gehoor aan je verzoek; deze gaat op slot. Ik wil je de reden ook wel geven :) Een topic openen om een uitspraak van één verkoper welke nooit en te nimmer met feiten te staven is (want de ervaring v.d. verkoper op de gehele markt is extreem beperkt) lijkt me niet zo'n goed idee, temeer er al erg veel topics, inclusief het grote topic waar jij naar verwijst, aan dit bord gewijd zijn. Wanneer er meer signalen zouden zijn zou ik het een ander verhaal vinden maar ik ben op het net nog niks substantieels tegen gekomen wat de uitspraak van de verkoper enigszins kracht bijzet. Tot dan, dicht. Ook omdat ik het topic niet tot een ervaringen opsomming wil laten verworden van "Nou, hier doet 'ie het anders al een maand uitstekend!!" en alle denkbare varianten daarop ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.