Splinter Cell 'thermal goggles'

Pagina: 1
Acties:

• Carpenter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:26
Ik heb Splinter Cell en nou wil ik de thermal goggles gebruiken maar dan krijg ik alleen maar een zwart beeld, terwijl de nightvision goggles het gewoon doen en het spel ook soepel loopt. Ik heb alle mogelijke drivers en de game ook al opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt :?
Weet iemand hier een oplossing voor?

Groeten,

Carpenter

Specs:
Asus A7V133 Mobo
AMD Duron 800 MHz
192 Mb RAM
Asus GeForce 2 MX 32 Mb, Omega Drivers

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Gebruik je ze wel op het goede moment :? Je moet ze natuurlijk wel gebruiken als er mensen in de buurt zijn. Als die er niet zijn zie je denk ik gewoon helemaal niks :)

The devil is in the details.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 13:03
MaRc0 schreef op 11 March 2003 @ 19:54:
Gebruik je ze wel op het goede moment :? Je moet ze natuurlijk wel gebruiken als er mensen in de buurt zijn. Als die er niet zijn zie je denk ik gewoon helemaal niks :)
Wel hoor, je ziet altijd de warmte bronnen :) Je kan 'm wel maar in een paar levels gebruiken he.. vanaf level 4 ofzo pas..

• Carpenter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:26
dat klopt, alleen ik ben al vrij ver en op een gegeven moment dan heb je ze nodig voor een veld vol met mijnen en dat is vrij lastig :D

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
sinds wanneer zijn mijnen warmtebronnen? voor zover ik het weet geven kunstof doosjes met springstof geen warmte totdat ze exploderen.

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Maar als nog kun je ze gewoon zien.....hoe moet je er anders langskomen?

Ja doe maar.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Hoe je er langs kan komen kan je vinden in een walkthrough :)
Alleen is dit wel een erg vaag probleem, zou je het spel op een andere PC kunnen installeren, inclusief savegames en het daar testen?

The devil is in the details.

Verwijderd

Die "warmte" die je moet zien word gewoon niet ondersteund door je Gf2 , mijn broertje heeft een Gf2 Ultra en die heeft er ook last van.

Zal wel een Hw Dx8 trucje zijn....

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 22:09

Wildfire

Joy to the world!

MissingDog schreef op 11 maart 2003 @ 20:50:
sinds wanneer zijn mijnen warmtebronnen? voor zover ik het weet geven kunstof doosjes met springstof geen warmte totdat ze exploderen.
Als je het spel goed had gespeeld en de uitleg had gevolgd, dan had je geweten dat ze speciale pulsen afgeven voor herkenning... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1